[TEK] Hasco

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lonneke_

[TEK] Hasco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 19:57

Hierbij voor de allereerste keer een tekening van mij op Bokt. Deze keer was mijn verzorgpaard het doelwit Tong uitsteken
Ik ben nu al een tijdje aan het tekenen, maar ik vond dat het tijd werd voor wat tips en opbouwende kritiek. Dus brand maar los! Knipoog

Afbeelding
A4-formaat

Voorbeeld foto
Afbeelding

Ik ben nog niet helemaal tevreden, zeker niet over het oog. Dus tips zijn welkom!

Phillipa

Re: [TEK] Hasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:05

hooi lon Haha!
Zoals je weet vind ik hem super, maar ik kan dan ook geen potlood vasthouden Tong uitsteken. Vind hem in het echt wel mooier dan nu upgeload maar dat is altijd zo. Heb geen kritiek omdat ik er gewoon geen verstand van heb. Alleen maar veel blijven oefenen!
xx

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:38

Mooi gedaan, het oog zou je misschien wat meer kleurverschil in kunnen verwerken, vind het nu teveel zwart rondje. Maarja dat is mijn mening! Zelfde geld voor de neus zodat dr wat meer diepte in komt zegmaar. Vind hem voorderest geslaagd! Lachen

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 20:43

Dankjulliewel voor de reactie en ik ga kijken of ik er nog iets aan kan veranderen. Lachen

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:42

Ziet er goed uit hoor! Haha!
Het hoofdje is em niet helemaal zoals op de foto en veeg je de tekening? Niet doen iig, en er kan idd wel wat meer contrast in. Maar dit alles komt vanzelf na veel oefenen Ja

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 10:16

Ziet er idd super goed uit hoor!
Ik heb er zelf geen verstand van want ik kan totaal niet tekenen dus commentaar kan ik helaas niet geven, ik kan alleen vertellen dat ik hem super goed vind Haha!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:56

prachtig aleen zijn er 2 dingen jammer. maar dat zijn details.

op de foto is het hooft recht naar beneden. op je tekening hebben we meer een arabieren hoofd nu ja. meer ingedeukt zeg maar. en het mini stukje leer die de neusriem en het riempje aan de mond samenhouden moest meer naar links. maar dat zie ik weer Tong uitsteken niet op letten dus!

tis prachtig.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:10

Ik zou zeggen dat je voor de volgende keer iets meer aandacht zou kunnen besteden aan de kleine details om de tekening(en) nog mooier te maken Knipoog

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:24

Ik vind het een hele mooie tekening! Ik heb alleen het idee dat de kaak te rond loopt, iets te bol voor het mooie. En de manen lijken nu een beetje op korte stekeltjes, terwijl je op de foto ziet dat ze doorlopen, maar aan de andere kant van de hals. Verder lekker dooroefenen, vooral met schaduw en contrast.
Ik zou zeggen: ga zo door, vind het al een erg mooie tekening! OK dan!

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 16:53

babe schreef:
Ziet er goed uit hoor! Haha!
Het hoofdje is em niet helemaal zoals op de foto en veeg je de tekening? Niet doen iig, en er kan idd wel wat meer contrast in. Maar dit alles komt vanzelf na veel oefenen Ja

Nee ik veeg de tekening niet. Ik zou niet durven Knipoog

Bedankt voor alle leuke reacties en ik ga zeker kijken of ik nog wat kan veranderen. Lachen

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:34

Het oog is juist goed , Maar er mist nog een teugel !
Voor de rest heb ik niks aan te merken !