[FOTO] verschillende foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Olle

[FOTO] verschillende foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 22:40

Ik heb nu sinds een tijdje al een nieuwe camera, de panasonic lumix LZ7.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van de foto's vinden en wat voor verbeterpunten jullie eraan kunnen geven..

1.
Afbeelding
Macro foto van een bloem, hoe orgineel Lachen

2.
Afbeelding
De kat van mijn broer.

3.
Afbeelding
Foto van mijn verzorgpaardje aan de lange lijnen, vind het zelf een mooie foto.

4.
Afbeelding
Close-up foto van het waterornament in de tuin. Beetje jammer dat hij scheef is, maar vond het wel wat hebben.

5.
Afbeelding
Bewerkte foto van vriendin bungeejumpen

6.
Afbeelding
Foto van veulen op stal, helaas is de bewerking niet helemaal geworden zoals ik het wilde.

7.
Afbeelding
Bewerkte rijfoto.

8.
Afbeelding
Bewegingsfoto.

ik wil in de toekomst een spiegelreflex kopen dus ik wil zoveel mogelijk oefenen met mijn kleine compacte camera...
Dus geef maar lekker veel kritiek Haha! Haha!

Ambertjee_

Re: [FOTO] verschillende foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:54

De foto's zijn opzich wel mooi, maar het is een beetje storend om ze dan nog te bewerken. Als je echt wil oefenen en tips wil krijgen hier dan moet je ze laten zoals ze zijn, anders geven ze minder mooi beeld. succes verder Knipoog

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:08

Leuke foto's, jammer dat op foto 1 het witte bloemblaadje en het grassprietje oid op de bloem een beetje stoort. Foto 2 vind ik een mooie foto, misschien had ik hem liever net iets rechter gezien. Van foto 3 vind ik het zonde dat de schaduw net over het hoofd valt, het hoofd had ik liever iets centraler gehad, van foto 4 vind ik het idd jammer dat hij niet recht genomen is, de waterdruppels had ik liever scherp gehad, en niet bewegend, want dan had het een mooi plaatje geweest Ja
Over de bewerkte foto's ga ik niks zeggen, je kan namelijk beter de niet-bewerkte versie's plaatsen, dan heb je nog wat aan het commentaar nl Knipoog
De laatste bewegingsfoto vind ik netjes, jammer dat meer de omgeving dan het paard er echt uitkomt, nog veel succes met oefenen Lachen

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 11:14

3 foto's zijn bewerkt.
Die van de kat is zo genomen met de instelling van mijn camera..
Hier nog de drie foto's onbewerkt.. Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:18

De foto van het paard is ook wel redelijk, alleen is degene die erop zit onthoofd Huilen van het lachen Daar had je misschien beter op kunnen letten Knipoog
Die van het veulen vind ik enorm lief, alleen jammer van het stuk rechtsonder
De foto van het Bungeejumpen vind ik meer zo'n foto voor in het fotoalbum, misschien had je beter dat bakje ongeveer in het midden van de foto kunnen hebben, maargoed Lachen Wel leuk om te zien hoe ze bungeejumpen! Haha!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 11:20

Van de eerste twee was ook echt de reden waarom ik ze had bewerkt. Vanwege het storende hoekje en dat ik de persoon die op het paard zat had onthoofd..

Was alleen met het paard bezig en niet met de persoon die erop zat... Koe

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:22

Whaha, ja, paarden zijn vaak interessanter hea Knipoog
Maar als je bewerkte foto's plaatst, gaan mensen commentaar geven op de bewerkte foto, en ik denk, dat je dan toch beter commentaar kan hebben op de originele foto? Tong uitsteken

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 11:24

In elk geval bedankt voor de reacties..
Ik moet gewoon even door krijgen hoe je de mooiste foto's kan maken en op welke momenten. Ben namelijk niet van plan om hele kaartjes vol te gaan schieten als ik een foto wil maken en dan op goed geluk dat er een goede bij zit Bloos

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:30

Weet je, je kan beter wel een kaartje vol schieten, je zet het op de computer, en de slechte foto's verwijder je gewoon meteen Knipoog Maarja, dat doe ik Clown