[ART] Zadeldekje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

viviannev

[ART] Zadeldekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 17:16

Ik had nog een dekje liggen voor onder het zadel en ik dacht: laat ik het eens passen op Tinkie Winkie. En het paste nog ook! Bloos Ik heb er een paar dagen Tinkie Winkie op gezet met nog wat pailletjes en een strikje. Tips zijn welkom! Misschien dat ik er in het vervolg nog meer maak, want dit was de eerste keer. Hier komen de foto's:

Afbeelding
Deze is een beetje onduidelijk!

Afbeelding
Deze is wat duidelijker! Vork

Ik vind zelf de kleurtjes niet echt mooi, maar omdat de draad op was en ik die kleur niet meer had.
Volgende keer zorg ik voor meer van dezelfde kleur! Bloos

smeetjoew

Re: [ART] Zadeldekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 17:29

Leuk gedaan! Artestiek! Ja
Ik vind dat ik sommige stukken niet helemaal goed kan lezen.. Met namen de 'N'. Heb je hiervoor je eigen creatieviteit de loop gelaten qua letters, of een letterype gebruikt?
Zoniet, dan misschien voor de volgende keer een lettertype kiezen en uitprinten en uitknippen; dat vastspelden op het sjabrak en daar een randje omheen naaien en dan verder 'innaaien'. Lachen

viviannev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 17:45

Ja, idd. Dat het niet goed te lezen is ben ik het helemaal met je eens! Knipoog
De letters heb ik inderdaad wel zelf bedacht en eerst met een soort krijtje getekend.
Misschien kan ik de volgende keer beter een lettertype kiezen wat bestaat en duidelijker is ja, maar ook weer niet te saai. Handige tip om het vast te spelden, een krijtje is ook weer zo weggeveegd. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 22:54

Wat een leuk idee!
Jammer dat sommige letters iets minder duidelijk te lezen zijn Lachen