[FOTO] London!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

[FOTO] London!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 20:50

Hoihoi,
we zijn een paar daagjes naar Londen geweest en daar heb ik me volledig kunnen uitleven om foto's te trekken Clown .
Hou je er wel even rekening mee dat sommige foto's al wandelend genomen zijn (dus dat ik echt niet heb stilgestaan) en ik niet vaak foto's maak (lees: bijna nooit). Veel kijkplezier Lachen.

1) Vind ik zelf wel redelijk geslaagd Ja.
Afbeelding

2) Een gekke bloem. Moest toch even op de foto dacht ik zo Tong uitsteken
Afbeelding

3) Lief eekhoorntje Lachen. Ik weet dat ik beter nog wat lager was gaan zitten, maar ik was bang dat het weg zou lopen! Afbeelding

4) Het grootste rad ter wereld: the eye of London Lachen.
Afbeelding

5) In de linkerbovenhoek stoort me dat stuk lantaarn wel, maar ik kan het niet wegwerken. Iemand? Klein beetje scheve horizon precies ook Ja.
Afbeelding

6) Afbeelding

7) Afbeelding

8) Dit vind ik persoonlijk 1 van de mooiste. Zoniet de mooiste Lachen. Afbeelding

9) Afbeelding

10) Afbeelding

11) Een typische taxi, dat kon ik me toch ook niet laten ontgaan Tong uitsteken Afbeelding

12) Achja Bloos. Jammer dat de lantaarnpaal er niet helemaal opstaat (rechts). Afbeelding

13) In Londen zijn de bananen even lekker *LOL*. Mijn kleine broertje. Jammer dat zijn jas er niet helemaal opstaat. (btw, het was een Belgische banaan Vork) Afbeelding

14) Afbeelding

15) Afbeelding

16) En tenslotte het uitzicht vanuit ons hotel (best mooi, niet?) Lachen. http://i184.photobucket.com/albums/x226 ... OKT_15.jpg

Bedankt om te kijken Pling (laat je ook even een berichtje achter Bloos).

Hvelreki

Re: [FOTO] London!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 08:50

65 keer bekeken en geen enkele reactie? Verdrietig Wat zijn jullie vriendelijk voor mij Clown . Zijn ze zo slecht? Komaan, je mag het best zeggen, zolang je een reden aangeeft waarom Lachen.