[TEK] Shetjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Corinne14

[TEK] Shetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 19:48

Schets van half jaar geleden...
Vind tekenen op zich wel leuk, maar weet niet of ik er nou wel mee verder moet gaan.
Teken nu maar heel af en toe (eens in half jaar), en blijft vaak bij een schets.
Moet er een beetje voor in de bui zijn... Vinden jullie dat ik door moet gaan met tekenen of niet??

Afbeelding

Eigen commentaar:
1. Vind de moeder aardig goed gelukt, alleen sommige lijnen te donker.
2. Veulen is een beetje vreemd door rand bij de neus (geen idee waarom dat had getekend,
weet niet meer van welke foto had nagetekend Tong uitsteken ) En de lijn van de rug en de achterhand is een beetje raar. Voor de rest weet niet wat ik van het gras vind, maakt het nou af of wordt het te slordig??

(ps: die rare donkere sprieten in het gras is mijn handtekening Koe Stelt een CS voor)

Fnanne

Re: [TEK] Shetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:58

[UK] -> [CB]

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:10

Doorgaan met tekenen kan iedereen. Als je het écht wilt, kom je er wel. Wel moet je dan zeker vaker tekenen dan 1 keer in het halve jaar. Ga veel natekenen zodat je de verhoudingen leert kennen. Bijvoorbeeld de oortjes van mama, het zijn gewoon rondjes, hier kun je niet je best voor hebben gedaan. Ook helpt het soms om verschillende kleine deeltjes in het groot (of klein) te teken, bijvoorbeeld de neus, een oog of simpelweg een oor. Verder vind ik het een erg leuke tekening!
Groetjes, Lidewei.

Enneh... Als je genoeg tekent komen die buien vanzelf wel meer Knipoog Als je eenmaal begonnen bent...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:51

Tja, van een schets is moeilijk beoordelen. Maar doorgaan kan iedereen Knipoog Gewoon oefenen, oefenen, oefenen. De oortjes van mamashet zijn rondjes. Ga gewoon een keertje foto's kijken, verhoudingen bestuderen, en een echt paard bekijken, en voelen waar spiertjes, of hogere stukjes etc. zitten in het lichaam Knipoog