Dat is weer eens wat anders, de zonsopgang. Het zijn misschien beetje saaie foto's, maar ik was meer bezig met kijken naar zonsopgang, en foto's maken, dan speciale dingen doen.
Van sommige foto's twijfel ik of de horizon helemaal recht is. Commentaar, errug graag!
1.
2.
3.
4. 5.
S_uus
Ik vind het hele mooie foto's. Alleen vind ik bij de eerste foto het vliegtuig ofzo dat rechts naast de onderkant van de zon zit irri, maar daar kan jij niks aan doen. Verder had ik bij die andere graag de mensen helemaal erop gezien, dus zeg maar de foto's van of wat lager of wat hoger gezien, want nu vallen de bovenkanten weg in het zwart van het water. Maar verder errug mooie foto Groetjes, mij
K_im, zou best wel kunnen, weet ik eigenlijk niet Bedankt verder voor je reactie
Pluttersput, dat is een vogel, dat vond ik opzich juist wel wat hebben.. Ja dat klopt inderdaad wat je zegt, met het foto's maken was dat me niet opgevallen.
Zo dat is vroeg opstaan . Ik vind de foto's wat saai. Ze voegen allemaal weinig aan elkaar toe. Daarnaast zie ik liever nog wat meer kleuren, of is dat alleen bij zonsondergang
Dit waren de enige kleuren die er waren eigenlijk. Eerder op de morgen waren er wel wat meer kleuren, maar die vond ik zelf minder spectaculair.Om kwart voor 6 kwam de zon