Hier zijn dan de eerste paar fotos! Ben zelf der best trots op
© Copyright voor ALLE fotos! En de naam!
1. Roze bloemen

2.

3.

4. Bladeren

5.

6. Klimop

7. Paarse Bloemen

Dat was het dan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

GuitarLove schreef:Een bloem van dichtbij krijg je misschien niet scherp genoeg omdat je macro niet zo groot is? Probeer eens dichtbij te beginnen en dan langzaam naar achteren gaan en steeds proberen scherp te stellen. Zodra je de gewenste bloem scherp hebt is dat waarschijnlijk de afstand van je macro. Dichterbij scherp zul je de bloem niet kunnen krijgen. (tenzij je een andere lens neemt). Ik kan het verkeerd hebben, misschien dat de kenners het beter weten?
Leuke foto's. Derde is beetje overbelicht en die van de bladeren vind ik persoonlijk niet zo spannend, een beetje saaie kleuren en compositie. Die eerste 2 zijn wel leuk
Sigrid_Hvj schreef:En ik ben nog net begonnen, en ik woon midden in de stad, en heb een slechte camera vindt je het heel gek dat dit me overkomt?
Veel oefenen, rondkijken op bokt, misschien zijn er mensen in je omgeving die wat weten van fotografie, zo ja vooral veel vragen stellen!
Dan kom je vanzelf ergens
Niet dat ik het kan hoor, ben ook nog maar net begonnen, maar ik hoop op die manier toch ergens te komen