Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dat hoofd springt er echt een beetje uit
Persoonlijk vind ik de foto wat te veel gecontrast [is dat een woord??
]. De foto wordt wat te 'zwaar'. Maar verder echt een schatje van een poezel en een lekkere foto om naar te kijken.
smeetjoew schreef:Dat ik dit topic nog niet eerder heb gezien... Pff.![]()
Mooie foto! Mooie scherptediepte en lekker scherp.Persoonlijk vind ik de foto wat te veel gecontrast [is dat een woord??
]. De foto wordt wat te 'zwaar'. Maar verder echt een schatje van een poezel en een lekkere foto om naar te kijken.
Zelf vind ik hem precies goed zo. Staat je beeldscherm niet te donker afgesteld ?
) De kleuren en contrast bevallen mij, ik houd erg van foto's met een groot contrast. 
Erg mooi
Britt90 schreef:Ehrm, nee. Zo zit er mooie diepte in, de DOF is juist mooi zo!
Vind hem leuk! Mooi moment, netjes scherp en mooie kleuren. Weinig op aan te merken eigenlijk

Ik kan er steeds naar blijven kijken. Het heeft wel wat dat alleen zijn/haar hoofdje is scherpgesteld, zoals je zei, hij wordt waarschijnlijk wat te saai als je ook de pootjes had scherpgesteld. Verder helemaal niks meer aan doen

Sander_ schreef:Gave compo en mooi moment genomen, die houding. DOF is ook erg mooi.
Een tip van mij is, om wat minder saturation te nemen. Tenminste, ik vind die groene vlek op de achtergrond een beetje flets, en mijn beeldscherm is goed gekalibreerd.
Verder geen commentaar hoor!

WildChild schreef:Mag ik weten met welk objectief je fotografeert?

Sander_ schreef:Een tip van mij is, om wat minder saturation te nemen. Tenminste, ik vind die groene vlek op de achtergrond een beetje flets, en mijn beeldscherm is goed gekalibreerd.
Zal er de volgende keer aandenken!