[Fot]Safaripark..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_DJS

[Fot]Safaripark..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 00:21

Ik ben gister teruggekomen ui tItalië en we zijn daar in een safaripark geweest en hebben natuurlijk foto's gemaakt.Het was heel erg leuk en de foto's zijn gemaakt met een kodak camera en er zit dus geen spiegelreflex op.
1Afbeelding
Hier moesten we wachten,want hij stak de weg over Tong uitsteken Geen mooie foo doordat hij door de voorruit is gemaakt.
2Afbeelding
3Afbeelding
Bambi Haha!
4Afbeelding
5Afbeelding
6Afbeelding
Zoek de giraffe..
7Afbeelding
8Afbeelding
9Afbeelding

En..Wat vinden jullie ervan?

Like_peres

Re: [Fot]Safaripark..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:20

laatste foto is echt geweldig! Haha!

[edit] ik heb geen tips daar ben ik nl niet mee ebzig, zie nu pas dat het een cb topic is,
verder je mag vanmiddag wel op nero en peres oefenen Tong uitsteken
ga ze losgooien in de wei. waarom in de wei vertel ik je nog wel
Laatst bijgewerkt door Like_peres op 06-08-07 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:24

ik vind dit niet echt foto's die op dit forum horen, ze zijn kwalitatief gewoon niet goed genoeg, naar mn mening Knipoog
Zo kan iedereen wel foto's gaan plaatsen..

Niet gemeen bedoeld hoor! Maar zo gaat de kwaliteit van Crea Bea wel achteruit.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:34

ENNN niet op mijnalbum uploaden!!!!!!
dat vreet ook kwaliteit

zoek volgende keer foto's uit die tsja.. spannend zijn en kwalitatief ook goed zijn, zoals de laatste dat vind ik de beste. De rest heeft toch veel storende elementen nog, of scheve horizon (of gewoon scheef) dat kan je wel rechtzetten, maar moet je dan wel doen voordat je ze erop zet.

Er zit veel ruis overheen en verder zijn een aantal foto's (best wel) onscherp.. Die moet je er dus al niet op zetten Vork

Verder kun je met croppen (uitsnijden) al een stuk meer, de 'compositie' (plaats van het voorwerp/dier/onderwerp) een beetje veranderen. Ik heb geleerd dat je een onderwerp niet in het midden van de foto moet hebben, nogal saai namelijk, maar meer aan de zijkant. Je kan je foto in 9 vakjes verdelen dmv 3 lijnen horizontaal en 3 lijnen verticaal waardoor de foto 9 gelijke vakjes krijgt. Op de denkbeeldige kruispunten van die lijnen is het 't leukst om je onderwerp op te hebben zegmaar! (savvy?)

Let verder op dat je als je portretten neemt oid (zoals die van 't hertje enzo) dat je op ooghoogte komt, ga door je knieën! Dan is de foto gelijk veel leuker en heeft niet zo'n vertekenend beeld Knipoog

maargoed niet om je af te kraken maar om je wat te leren Vork

Rustig verder oefenen!

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 10:54

Haha misschien dat ze ergens anders kunnen.
Bedankt voor je tips Ilse,maar over op m'n knieën zitten snap ik,maar we moesten in de auto blijven.We mochten zelfs de ramen niet open,maar dat was niet uit te houden.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:10

Hmmm oke.. Nouja dan is dat ook niet te behelpen, maar als je dat weet kun je die foto's beter niet hier neerzetten (je weet immers dat je er commentaar op zal krijgen! Lachen )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:53

Ik plaats hier een slotje. TS kan mijn reactie op haar tem lezen bij Tip Een Mod in het Gebruikerspaneel.