Zaterdag ben ik bij Clairtjuh@bokt geweest. Nadat we zelf even gereden hebben, heb ik haar dieren eventjes goed met de lens bespioneerd. Hieruit kwamen de onderstaande foto's.
Aangezien ik natuurlijk nog lang niet zo goed ben dat ik de beste composities en instellingen gebruik, ben ik erg benieuwd naar jullie tips en commentaar. Onderbouw het eventjes, zodat ik er lekker veel mee kan gaan doen!
Verder heeft ze voor mij een nieuwe © gemaakt, hier ben ik erg blij mee
! Deze heb ik uiteraard meteen gebruikt
!Bij deze foto's vind je ook 2 van manegepaarden. Deze heb ik er expres bijgezet, omdat ik het een hele uitdaging vind om die op de foto te zetten. Manegepaarden zijn nou eenmaal iets minder kijkerig.
Verder merk ik op dat de kwaliteit tijdens het eromheen zetten van de kaders en het verkleinen en misschien het uploaden vreselijk achteruit gegaan is. Ik vind dit erg zonde, want een leuk kadertje en een mooie verkleining is toch wel fijn... Als iemand hiervoor tips heeft hoor ik het heel graag. Commentaar hierover zou je kunnen geven, maar heeft niet zoveel zin, de foto's in het groot hebben dit dus niet. Ik gebruik hiervoor PSP.
Vergeet niet dat ik de achtergrond niet kan veranderen
. 1. Meet Sammy!

2. Spelen met de kip
. 
3. Wigwam, een manegepaard bij Claire op de manege. Zij genoot heel erg van de wei!

4. Lotje, de oude manegepony, vindt de wei ook heerlijk!

5. Meet Whisper, de stoere nakomeling van Marlon!

6.

7. Jammer dat ik de camera niet gedraait heb!

8.

9. Spelen met de paraplu. Ik vond de compsitie wel erg fijn
. 
Alvast bedankt!