[SITE] Relax Relaps

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

[SITE] Relax Relaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 15:52

Heb nog nooit iets op [CB] geplaatst en dat was ik eigenlijk ook niet van plan, maar goed.. 1 keertje dan. Huilen van het lachen

Ik ga een .net site aanvragen, maar ik wil eerst even weten wat jullie van mijn startlayout vinden.

De link:
http://groups.msn.com/relaxrelaps-/jouwwebpagina.msnw
Model is Mandy Moore, ik heb er in totaal 4 en half uur over gedaan.

In de vakken onder de zogenaamde 'navigation' komt tekst als een soort van dagboek. Onder het kopje 'redrumfox' komt informatie over moi en in het vakje een foto. *LOL* Updates spreekt voor zich denk ik. Ik heb er een plaatje van gemaakt; dat kijkt wat makkelijker dan allemaal codes enzo Clown normaal bestaat alles dus uit HTML-codes, die heb ik al netjes klaarliggen in Word, nu de site nog. Knipoog

Ik ben niet van suiker dus kom maar op met dat commentaar, mits onderbouwd! Je mag commentaar geven over de stijl, maar daar heb ik niet zoveel aan. In Amerika zijn dit type layouts heel geliefd, ben benieuwt wat jullie ervan zeggen.

Ik kan niet alles meer veranderen - heb het niet in lagen opgeslagen *dom dom dom* - maar een hele hoop dingen wel. Ja

Jaimyliefje

Re: [SITE] Relax Relaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:06

ik vind hem super gaaf Bloos!
heel leuk gedaan, leuke sfeer!

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:06

Zo hé !
Echt super super súper tof !
Mijn complimenten.

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:14

Ik vind hem ook echt ge-wel-dig. meer kan ik niet zeggen Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 10:55

Bedankt allemaal! Leuk om te horen! Haha! Iemand nog tips over wat beter kan? Zelf heb ik namelijk het idee dat er iets mist, maar dat heb ik altijd als ik een layout in elkaar zet. Bloos

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:52

Superleuke layout. Fris, stoer en vrolijk. Ik persoonlijk houd alleen echt niet van de kleurencombinatie van je site, vind het er fletsig uitzien. Maar ik snap ook heel goed als dit jouw smaak is, en het juist harstikke mooi vindt. Is het trouwens toegestaan om foto's te gebruiken op je site als je de fotograaf daar niet over hebt ingelicht?

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 13:04

Mooi! Heel knap gedaan! Heb 1 minpuntje. Ik vind persoonlijk de bovenkant (met alle plaatjes van het model) een beetje te lang laat maar zeggen. Het had van mij iets korter mogen zijn zodat het minder overheerst. Ik vind de collage zelf prachtig gemaakt, echt, maar het is het eerste (en dus misschien enige) waar je oog op valt als je de site opent. Misschien heb ik ongelijk en lijkt het anders als je het als je het als totaalplaatje ziet, maarja, das mijn mening Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 13:09

De kleuren zijn inderdaad niet helemaal top, de kleuren kiezen heb ik altijd moeilijk gevonden. Daarom combineer ik ook altijd met grijs om het wat minder kinderachtig te maken. De foto's komen van http://www.sweetandtalented.com daar mag je gewoon foto's vanaf plukken zonder toestemming. Daar is die site speciaal voor gemaakt. Lachen

Guitarlove: er zitten nu ook nog allemaal dingen van groups.msn.com boven daardoor moet je scrollen voordat je iets van de échte layout ziet (dus onder het plaatje) en kom je dus als eerste de 'collage' tegen. Ik heb hem bewust maar 500 pixels hoog gemaakt, op een lege webpage zie je dus ook nog een heel stuk van wat daar onder zit. Dus dat scheelt wel heel erg.

Bedankt voor de tips, dit zijn wel dingen waar ik de volgende keer rekening mee ga houden. Lachen