1. Er zit een vreemd patroon in het blad, is het een nepbloem oid? Het lijkt een weerspiegeling, misschien van de flits?
2. Inderdaad niet zo fijn scherpgesteld, ik denk dat dit komt omdat de bloemen te dicht bij elkaar zaten. Als je een fijne onscherpe achtergrond wilt, moet je zorgen dat er voldoende ruimte tussen je onderwerp en de achtergrond zit
.
3. Scherpstelling vind ik, in tegenstelling tot de mening van Joonsel, super. Wel vind ik het storend dat er aan de bovenkant een stuk van het hoefijzer is 'afgehakt'. Compo vind ik iets te scheef, ik had liever gezien dat je de camera in je handen een beetje tegen de klok in had gedraaid, zegmaar.
4. Nee, vind 'm ook niets. Misschien als je er een close-upje van had gemaakt.. De blauwe achtergrond leidt echt af.
5. Sorry, maar doet me ook niets. Vind de achtergrond echt niet mooi. Wel een heel gaaf model om mee te oefenen, een paar zwartwitfoto's met lekker veel contrast en een mooie egale achtergrond zouden gaaf zijn met een gerimpeld, (sorry oma
lief mensje