De camera is een Canon EOS 350 geloof ik...
1.

2.

Deze vind ik best mooi
3.

En deze ook
4.

Tsja
Commentaar mag, is zelfs heel nuttig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Niien_ schreef:Het zijn goede kwaliteit foto's, jammer dat ze zo klein zijn.
Alleen wat ik in elke foto wel tegenkom, er ontbreekt iets van het paard, dat staat heel slordig.
Ik vind de foto's niet mooi zo, kijk zelf maar ens kritisch naar je foto's, dan zie je duidelijk wat ik bedoel, en t stoort mij erg.
Ga een keer om te oefenen paarden fotograferen van mensen die je kent, als je die hebt, dan kun je goed oefenen op goede momenten fotograferen en of het paard er helemaal opstaat!
Je hebt trouwens wel leuke composities!
Succes.

. Verder vind ik dat je heel slordig bent geweest met fotograferen, zorg volgende keer echt dat het paard er helemaal opstaat en de horizon gewoon recht is. Dat is echt de basis. Verder zit er voor bewegingsfoto's een stand op je camera met een rennend poppetje. Als je je camera op die stand zet, weet hij dat het om bewegende onderwerpen gaat en blijft hij zich automatisch scherpstellen en kiest hij voor kortere sluitertijden. Voor bewegingsfoto's kan je het best buiten fotograferen, met genoeg licht.
. Vraag eens aan je vader of je de gebruiksaanwijzing van de camera eens mag lezen. Als je hier eens de tijd voor neemt om deze helemaal goed door te lezen, kun je veel meer uit de camera halen. De EOS350D is namelijk een hele veelzijdige camera. 
?