[FOTO]Eerste keer met Panasonic DMC FZ-8

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Myryana

[FOTO]Eerste keer met Panasonic DMC FZ-8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 20:16

Ik heb sinds Zaterdag deze camera, dus het is nog allemaal even wennen enzo. Laat maar horen wat jullie ervan vinden.. Op sommige zijn de uitsnedes beetje raar, dat weet ik wel en daar werk ik ook aan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En sorry voor de grootte van de foto's Bloos

Methodiek

Re: [FOTO]Eerste keer met Panasonic DMC FZ-8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:19

Ziet er al goed uit !
Ga zo door met oefenen !

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:48

Aardig gelukt voor een eerste keer Ja.

Foto 1: Vind ik eigenlijk niet zo veel hebben, misschien was het beter geweest als je had ingezoomd op 1 bloem?
Foto 2: rechterkant staat er niet helemaal op, vanboven mag je ook wat knippen. Is voor de rest niets mis mee, maar hij spreekt me niet echt aan.
Foto 3: Achtergrond past er niet zo bij, bladeren, tja... Nogal saaitjes...
Foto 4: Leuk! Alleen had ik alleen net nog wat meer ingezoomd, echt op het hart van de bloem. Maar wel een leuke foto hoor.
Foto 5: Jammer dat de middelste bloem er niet helemaal opstaat.
Foto 6: Eend staat er niet helemaal op (rechterkant + poten), verder fijne foto Ja.
Foto 7: Had ik persoonlijk meer ingezoomd. Maarja, dan wordt het natuurlijk ook weer zo'n standaard foto Tong uitsteken
Foto 8: Leuk ook jammer dat hij er niet helemaal opstaat. Natuurlijk niet erg makkelijk met een vogel Knipoog
Foto 9: Wel leuk, alleen raar uitgesneden. (of hoe noem je dat Tong uitsteken) Wat ik bedoel is: ofwel zet je er de voorpoten helemaal op, en de achterpoten niet. Ofwel alles. Maar niet een stuk voor- & een stuk achterpoot Clown .

Al bij al leuk hoor Ja.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 16:53

Niet allemaal even scherp maar erg mooi! Let erop dat je soms wat meer inzoomd dan dat je Bv de hele struik met roze neemt Lachen Ik vind het goede foto!