[FOTO] ogen :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lieniminnie

[FOTO] ogen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 22:56

Hoihoi,

Ik ben helemaal gek van Paardenogen!! Ik maak regelmatig foto's van oogjes, en ik wou mijn mooiste even showen...

Ik doe het gewoon voor de lol, ik heb geen geweldige camera en ben een echte amateur, dus verwacht geen kunstwerken Tong uitsteken

Afbeelding
1. m'n verzorgshet.

Afbeelding
2. zoon van vz shet, heeft wel wat vind ik Tong uitsteken

Afbeelding
3. Het welshje Lachen

Afbeelding
4. pony van ponykamp, zo'n mooi oog, dit is ongeveer mijn eerste probeersel..!

Afbeelding
5. een stukje van de volgende;

tot slot; Mijn trots!! Haha!
Afbeelding
6. Mijn verzorgshet!

Ik vind persoonlijk foto 6 echt prachtig, welke vinden jullie mooi?

Commentaar is goed, tips altijd welkom Lachen (hou er rekening mee, ben een amateur!!)

Groetjes, Liene Bloos

Niien_

Re: [FOTO] ogen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 06:29

Over alle foto's: Allemaal onscherp en bewogen.
Waarom is foto 3 klein? Die ziet er nog een beetje goed uit.

foto 4 en 1 hebben een storende achtergrond.
foto 2 vreselijk wazig, die vind ik helemaal niks hebben.

Als je niet kan scherpstellen met die camera waarmee je fotografeert, ga dan niet zo van dichtbij fotograferen.
maar als je het wel zo leuk vind, fotografeer dan voor jezelf, en post ze niet hier. Want ík denk dat je hier niet zoveel (positieve) reacties op krijgt.

Jammer dat ze állemaal van een oog zijn.
Je kan beter kritischer kijken naar je foto's, dan zie je ook wat ik bedoel, je had er beter 2 a 3 kunnen plaatsen, die er voor jou écht uitspringen.

Ga ook eens andere dingetjes fotograferen, met verschillende composities, met en zonder flits, of op een andere stand. Je zult zien dat andere onderwerpen dan alleen een oog ook erg leuk zullen zijn, en plaats die hier dan een keertje. Nádat je kritisch heb gekeken naar je foto's.

Oja, en als je ook andere dingen gaat proberen, probeer de foto's scherp te maken en zonder een vreselijk storende achtergrond, ook niet heel scheef of te licht of te donker. Dat kun je makkelijk zien aan je foto's, en als je dat op je foto's ziet weet je meteen dat dat niet dé geschikte foto's zijn om te plaatsen.

Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:16

Niien_ schreef:

Als je niet kan scherpstellen met die camera waarmee je fotografeert, ga dan niet zo van dichtbij fotograferen.
maar als je het wel zo leuk vind, fotografeer dan voor jezelf, en post ze niet hier. Want ík denk dat je hier niet zoveel (positieve) reacties op krijgt.

Je kan beter kritischer kijken naar je foto's, dan zie je ook wat ik bedoel, je had er beter 2 a 3 kunnen plaatsen, die er voor jou écht uitspringen.

Ga ook eens andere dingetjes fotograferen, met verschillende composities, met en zonder flits, of op een andere stand. Je zult zien dat andere onderwerpen dan alleen een oog ook erg leuk zullen zijn, en plaats die hier dan een keertje. Nádat je kritisch heb gekeken naar je foto's.

Oja, en als je ook andere dingen gaat proberen, probeer de foto's scherp te maken en zonder een vreselijk storende achtergrond, ook niet heel scheef of te licht of te donker. Dat kun je makkelijk zien aan je foto's, en als je dat op je foto's ziet weet je meteen dat dat niet dé geschikte foto's zijn om te plaatsen.

Succes ermee!

Amen Afgod

Ik vind ze helemaal niets hebben, geen een foto ervan. Als je weet dat je ze niet mooi vind, waarom post je ze dan???

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:15

Niien_ schreef:

Succes ermee!
Mee eens + oogfoto's worden al zo vaak gemaakt; doe eens wat origineels!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:37

Beetje rustig mensen! Dit is ook gewoon iemand die foto's wil plaatsen. Zij kan er niks aan doen dat er al andere mensen foto's van ogen maken en toevallig niet zo'n super camera heeft als jullie ( Zo klinken jullie echt, als ''profs'' die het allemaal zo goed weten ) Ze wil ons graag de foto's laten zien, daarvoor hoeven jullie haar niet gelijk de grond in te drukken!

De foto's zijn niet geweldig maar je doet je best! Dat is goed, zet door hoor! Lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:59

geluksvogel schreef:
Beetje rustig mensen! Dit is ook gewoon iemand die foto's wil plaatsen. Zij kan er niks aan doen dat er al andere mensen foto's van ogen maken en toevallig niet zo'n super camera heeft als jullie ( Zo klinken jullie echt, als ''profs'' die het allemaal zo goed weten ) Ze wil ons graag de foto's laten zien, daarvoor hoeven jullie haar niet gelijk de grond in te drukken!

De foto's zijn niet geweldig maar je doet je best! Dat is goed, zet door hoor! Lachen
ach, ik bedoelde het ook eigenlijk niet zo asl Niien_ schreef, maar het kwam erop neer. Had geen zin om een gelijkaardige reactie te plaatsen die wat vriendelijker overkwam... Bloos Sorry, ben soms nogal lui van aard Tong uitsteken

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:38

Iedereen moet ergens beginnen
en het ziet er best goed uit.
Misschien moet je even wat rondneuzen
naar andere topics in CB misschien doe
je dan wat ervaring op. (ik ben trots op mn
zelfgemaakte oog foto *zie avater* )

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 22:05

pff bedankt voor die laatst paar reacties, vind de eerste een beetej kinderachtig moet ik zeggen, ik zeg er duidelijk bij dat ik een amateur ben, ik heb inderdaad geen supercamera die meestal het tegen overgestelde doet van wat ik wil dat ie doet...

Daarbij zie ik nooit een topic over iemand die foto's van ogen maakt.
De foto's met een storende achtergrond zijn eigelijk de eerste die ik gemaakt heb. De meeste neem ik ook eigelijk best snel, dan vind ik het resultaat heel goed, vooral van de laatste.

Maar ja

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:27

Neen ze zijn niet zo mooi Lachen maar ik ga hier niet bot gaan dan Knipoog dus oefening baart kunst!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 23:07

eigelijk word er hier gezegd dat je alleen foto's moet plaatsen als je keigoed kan fotograveren... nouja slotje maar
toch merendeel bagger reacties Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:41

lieniminnie schreef:
eigelijk word er hier gezegd dat je alleen foto's moet plaatsen als je keigoed kan fotograveren... nouja slotje maar
toch merendeel bagger reacties Haha!

Nee..als het foto's zijn die redelijk goed zijn. En scherp. En dat mist hier toch echt wel.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:45

fiekhe:
HA! Nu ben je het er ineens niet mee eens omdat iemand anders er anders op reageert? Goed hoor. Knipoog

Ik bedoelde met mijn comentaar niks verkeerd, staan alleen maar tips ed in. Lachen

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 01:14

geluksvogel schreef:

Compleet mee eens!
Ze doet haar best dus waarom meteen afbranden?

Leuke foto's. Maar voor jou zijn ze waarschijnlijk vooral extra mooi omdat je de paardjes kent.
Ik vind ze wel leuk, maar denk aan een rustige achtergrond en gewoon blijven oefenen!

Succes!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:22

Ik ga wel met het commentaar mee van de eerste paar reacties. Nog flink door oefenen en probeer lekker wat dingen uit. Paardenogen zijn moeilijker dan je denk (weerkaatsing in het oog, heel dichtbij ect.) dus misschien kun je eerst met wat andere dingen oefenen en later nog eens terrug gaan naar het oog? Het is maar een idee hoor Knipoog

Verder mag ze toch best foto's plaatsen? Daar leer je echt een heleboel van, hoe lelijk ze ook zijn Clown
Dan weet ze een beetje waar ze aan kan werken ed.

Verder is het inderdaad een tip om op crea bea even rond te snuffelen naar commentaar op de foto's. Beoordeel bijv. voor jezelf eerst de foto en kijk dan naar het commentaar wat er op is gegeven. Zo leer je echt een heleboel door alleen maar te lezen en goed te kijken Knipoog

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 15:46

Bedankt voor de reacties, tips geven kan ook aardig Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:15

waarom is foto drie zo klein, deze vind ik er wel scherp uitzien namelijk..
de rest niet
goed blijven oefenen. als je niet zo'n goede camera hebt niet te veel detail proberen te fotograferen. liever foto's van het hele paard op een mooie achtergrond dan een onscherp oog.
dit doe ik ook Knipoog