[foto] bloemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PrinceAmos

[foto] bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 21:49

hallo!
Ik ging vanavond nog even wandelen met mijn vader en toen dacht ik hee laat ik de camera meenemen!
De foto's zijn niet super goed want het was te donker! En camera werkte ook niet mee. Graag commetaar! maar houd het netjes want ik doe dit voor de eerste keer!

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Groetjes noëla

PrinceAmos

Re: [foto] bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 11:18

Iemand nog?

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:32

Niet uppen. Knipoog

Nou hier je commentaar:

foto 1: Wat is het? Oh ik zie het al, een lijn van de weg. Vind ik nou niet echt een geweldig onderwerp om een foto van te maken, dus heb er geen goed commentaar over.
foto 2: Saai, beetje standaard foto, echt zo'n foto die je heel veel tegenkomt.
foto 3: Je had beter een foto kunnen kiezen waar geen hap uit is genomen. Knipoog En het hek is erg irritant. Kun je niet scherpstellen met die camera?

Nog een tip: Ga expirimenteren met composities. Dan krijg je ineens heel andere foto's. Fotografeer dichtbij, veraf.

Succes!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:37

Niien_ schreef:
Niet uppen. Knipoog

Nou hier je commentaar:

foto 1: Wat is het? Oh ik zie het al, een lijn van de weg. Vind ik nou niet echt een geweldig onderwerp om een foto van te maken, dus heb er geen goed commentaar over.
foto 2: Saai, beetje standaard foto, echt zo'n foto die je heel veel tegenkomt.
foto 3: Je had beter een foto kunnen kiezen waar geen hap uit is genomen. Knipoog En het hek is erg irritant. Kun je niet scherpstellen met die camera?

Nog een tip: Ga expirimenteren met composities. Dan krijg je ineens heel andere foto's. Fotografeer dichtbij, veraf.

Succes!
Je neemt me de woorden uit m'n mond Tong uitsteken

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:01

1. Geen moie foto, vind het wit te fel. Ook helemaal geen leuk onderwerp.
2. Een beetje standaard, wel vrolijk met al die kleurtjes, maar dit is meer een foto voor zo'n flora-boekje Clown
3. Te fel, wel een mooie soort bloem maar deze niet Het hek erachter stoort ook.

Nog even door blijven oefenen Lachen Succes