Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nat schreef:Oke.
Wel reacties .
Mooi of niet ..
Dit is gewoon een msn-plaatje-foto. En niet echt iets waar volgens mij lang over nagedacht is qua belichting en compositie enzo.
Het idee om hem op de 'transparant'-achtergrond te zetten vind ik wél leuk, maar verder kan ik er niet warm of koud van worden
Myukii schreef:Sorry, ik vind het niks, zelfs niet nu hij op CB staat.Dit is gewoon een msn-plaatje-foto. En niet echt iets waar volgens mij lang over nagedacht is qua belichting en compositie enzo.
Het idee om hem op de 'transparant'-achtergrond te zetten vind ik wél leuk, maar verder kan ik er niet warm of koud van worden
Nogal een rare opmerking. Maar verder ga ik wel met je mee... Even bovenaan knippen kon er ook wel bij trouwens
Soet schreef:Myukii schreef:Sorry, ik vind het niks, zelfs niet nu hij op CB staat.Dit is gewoon een msn-plaatje-foto. En niet echt iets waar volgens mij lang over nagedacht is qua belichting en compositie enzo.
En is CB dan minderwaardig dan Uk?Nogal een rare opmerking. Maar verder ga ik wel met je mee... Even bovenaan knippen kon er ook wel bij trouwens
_Karlijn schreef:1. Je bent je TAG vergeten
2. Je bent nog geen 16, dus hoort je topic op CB.
3. Hier valt IMO geen fototechnisch commentaar op te geven.