[FOTO] Inez

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

[FOTO] Inez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 00:43

Nou, na lange tijd mijn eerste 'serieuze' fotoshoot van een persoon.
En tsja, ruzie met de camera, als het over scherpstellen gaat. En dat is ook zeker te zien op de foto's.

Conclusie; Ik kan er (nog) geen zak van Haha!

Hier toch enkele foto's

---------------------------

1.
Afbeelding

2. Persoonlijk mijn favo
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Brand los *LOL*

Faelivrin

Re: [FOTO] Inez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 01:09

Ik vind ze erg fijn om naar te kijken hoor, Maaik! Niet zo negatief over je foto's! Fijne kleuren, warmte zit erin. Morgen een uitgebreide reactie, ben er nu niet volledig meer bij met mn verstand. Nagelbijten / Gniffelen

Jettie

Re: [FOTO] Inez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:22

Ik ben er wat minder enthousiast over. Een paar puntjes die me opvallen:

- De kwaliteit ziet er niet heel lekker uit. Alsof je onscherpe foto's verscherpt hebt.
- De ogen zijn vaak donker
- Wel heel close-up, is vaak best mooi, maar hier vind ik het heel druk. Mijn ogen schieten heen en weer naar de ogen, de mond, het haar, vlekjes op de huid etc. Met een kleinere scherptediepte en zachte kleuren wordt het beeld vaak al rustiger Lachen

De volgende keer zou ik ook wat foto's met daglicht binnen proberen te maken, heel mooi zacht licht. Lachen Of buiten, maar dan wel 's ochtends of 's avonds. Zon -> met tegenlicht fotograferen. Schaduw -> Kun je wel het gezicht de zon-kant op richten.

Experimenteren met licht kan ook zeker natuurlijk, maar ik denk dat je nu mooie, eenvoudige portretten wilde schieten? Lachen Succes ermee in ieder geval!