Eigen commentaar:
storende onderdelen onderaan de foto...
Commentaar is dus welkom
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Seraphim schreef:Wauw. Ik vind de foto iets heel mysterieus hebben, iets dreigends, maar tegelijkertijd iets heel vredigs. Ik vind het moeilijk om uit te leggen, laat ik het er maar op houden dat ik het een ontzettend mooie foto vind.
WildChild schreef:Ik vind de foto slecht. Ten eerste is er veel ruis te bekennen, de foto is niet scherp en bovendien zitten er storende onderdelen onderin de foto. Ook zijn er al miljoenen foto´s van de lucht, in deze compositie. Probeer volgende keer een originelere positie aan te nemen, of zowiezo een ander onderwerp te kiezen.
iedere lucht is uniek
Leonora schreef:ben je een beroepsfotograaf of gewoon ongesteld
Dat slaat ook nergens op.
Leonora schreef:ben je een beroepsfotograaf of gewoon ongesteld
Soet schreef:Sorry maar ik vind hem 100x niets. Storende elementen onderaan, erg onscherp, véél ruis, en de overgangen van kleur zijn erg raar wegen de compositie. Een spannende luchtfoto maken is niet makkelijk, dus probeer een iets origineel.
Leonora schreef:Waar slaat dit op? Iedereen mag zijn mening geven zou ik zeggen (vrije meningsuiting, weetje wel!) , en al helemaal wanneer deze beargumenteerd is. Dat is hier zeker het geval. Sorry hoor, maar een negatieve commentaar met goede argumenten vind ik nog altijd beter dan gewoon "super mooi" en verder niets! Natuurlijk kan het zijn dat je dat soms eens moet zeggen, maar op bokt zijn er er heel velen die dit 1000x herhalen. Ik vind de foto trouwens ook niet super, sluit me aan bij WildChild.WildChild schreef:Ik vind de foto slecht. Ten eerste is er veel ruis te bekennen, de foto is niet scherp en bovendien zitten er storende onderdelen onderin de foto. Ook zijn er al miljoenen foto´s van de lucht, in deze compositie. Probeer volgende keer een originelere positie aan te nemen, of zowiezo een ander onderwerp te kiezen.
van deze lucht kunnen er nooit miljoenen foto's zijniedere lucht is uniek
![]()
en smaken verschillen, ik vind de foto toevallig wel mooi, vanwege al die kleurschakeringen
storende elementen onderin heeft de TS zelf al aangegeven
ben je een beroepsfotograaf of gewoon ongesteld
WildChild schreef:Ik zou maar oppassen, straks word je ook nog bestempeld met ´ongesteld´, als je eens een keer helder commentaar geeft!
Soet schreef:WildChild schreef:Ik zou maar oppassen, straks word je ook nog bestempeld met ´ongesteld´, als je eens een keer helder commentaar geeft!
Ik ging er nog bij zetten; Néé, niet ongesteld
Beroepsfotograaf dan?
WildChild schreef:Ik zou maar oppassen, straks word je ook nog bestempeld met ´ongesteld´, als je eens een keer helder commentaar geeft!
WildChild schreef:"Ik vind de foto slecht!"
WildChild schreef:Niets negatief reageren, ik gaf opbouwende kritiek.
WildChild schreef:Ik vind de foto slecht.
nina62 schreef:WildChild schreef:Niets negatief reageren, ik gaf opbouwende kritiek.
WildChild schreef:Ik vind de foto slecht.![]()
Opbouwend??
Wildchild schreef:Ten eerste is er veel ruis te bekennen, de foto is niet scherp en bovendien zitten er storende onderdelen onderin de foto.