[FOTO] Lucht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anneroos

[FOTO] Lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 07:49

Hier mijn foto van de lucht...

Afbeelding

Eigen commentaar:
storende onderdelen onderaan de foto...

Commentaar is dus welkom Vork

BellyBel

Re: [FOTO] Lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 11:21

Mooie foto!
Ik vind het vooral mooi dat de kleur zo overloopt. Ik zie ook een goede diepte erin. Veel succes nog! En het zal vast wel lukken met de fotografie Ja

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 11:23

Wauw. Ik vind de foto iets heel mysterieus hebben, iets dreigends, maar tegelijkertijd iets heel vredigs. Ik vind het moeilijk om uit te leggen, laat ik het er maar op houden dat ik het een ontzettend mooie foto vind.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:47

Seraphim schreef:
Wauw. Ik vind de foto iets heel mysterieus hebben, iets dreigends, maar tegelijkertijd iets heel vredigs. Ik vind het moeilijk om uit te leggen, laat ik het er maar op houden dat ik het een ontzettend mooie foto vind.

Wilde pcies hetzelfde zeggen! Hele mysterieuze foto. Vind de kleuren ook erg mooi, jammer van die 'storende elementen' onderraan, maar verder erg mooie foto!

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:18

Ik vind de foto echt heel mooi. Die kleuren lopen ook zo mooi over. Vertel er nog eens wat meer over: wanneer heb je m gemaakt (welk tijdstip van de dag) en waarmee hem je m bewerkt?

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:32

Ik vind de foto slecht. Ten eerste is er veel ruis te bekennen, de foto is niet scherp en bovendien zitten er storende onderdelen onderin de foto. Ook zijn er al miljoenen foto´s van de lucht, in deze compositie. Probeer volgende keer een originelere positie aan te nemen, of zowiezo een ander onderwerp te kiezen.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:42

ik sluit me aan bij wildchild

Leonora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:58

WildChild schreef:
Ik vind de foto slecht. Ten eerste is er veel ruis te bekennen, de foto is niet scherp en bovendien zitten er storende onderdelen onderin de foto. Ook zijn er al miljoenen foto´s van de lucht, in deze compositie. Probeer volgende keer een originelere positie aan te nemen, of zowiezo een ander onderwerp te kiezen.

van deze lucht kunnen er nooit miljoenen foto's zijn Bloos iedere lucht is uniek Pling

en smaken verschillen, ik vind de foto toevallig wel mooi, vanwege al die kleurschakeringen

storende elementen onderin heeft de TS zelf al aangegeven

ben je een beroepsfotograaf of gewoon ongesteld Ach gut

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:01

Leonora schreef:

Rolleyes Dat slaat ook nergens op.
Ik vind de foto technisch gezien ook níet goed, puur om de redenen die WildChild aangeeft.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:04

Ik geef gewoon fototechnisch commentaar. En nee, ik ben geen beroepsfotograaf. Maar wil dat zeggen dat ik geen verstand van fotografie heb? In mijn ogen niet.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:12

ik vind het best wel een mooie fotos kwa de kleuren enzo.
al1 jammer van de onderdelen onderaan en de ruis.
maar het komt wel goed emt jou en fotograferne.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 23:34

Leonora schreef:

Afbeelding Afbeelding

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 08:57

Jammer van de ruis & de storende onderdelen, maar die laatste gaf je zelf ook al aan. Verder wel mooie foto met die overlopende kleuren

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 09:25

Sorry maar ik vind hem 100x niets. Storende elementen onderaan, erg onscherp, véél ruis, en de overgangen van kleur zijn erg raar wegen de compositie. Een spannende luchtfoto maken is niet makkelijk, dus probeer een iets origineel.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 10:20

Soet schreef:
Sorry maar ik vind hem 100x niets. Storende elementen onderaan, erg onscherp, véél ruis, en de overgangen van kleur zijn erg raar wegen de compositie. Een spannende luchtfoto maken is niet makkelijk, dus probeer een iets origineel.

Ik zou maar oppassen, straks word je ook nog bestempeld met ´ongesteld´, als je eens een keer helder commentaar geeft!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 11:45

Leonora schreef:
WildChild schreef:

van deze lucht kunnen er nooit miljoenen foto's zijn Bloos iedere lucht is uniek Pling

en smaken verschillen, ik vind de foto toevallig wel mooi, vanwege al die kleurschakeringen

storende elementen onderin heeft de TS zelf al aangegeven

Waar slaat dit op? Iedereen mag zijn mening geven zou ik zeggen (vrije meningsuiting, weetje wel!) , en al helemaal wanneer deze beargumenteerd is. Dat is hier zeker het geval. Sorry hoor, maar een negatieve commentaar met goede argumenten vind ik nog altijd beter dan gewoon "super mooi" en verder niets! Natuurlijk kan het zijn dat je dat soms eens moet zeggen, maar op bokt zijn er er heel velen die dit 1000x herhalen. Ik vind de foto trouwens ook niet super, sluit me aan bij WildChild.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 12:56

WildChild schreef:
Ik zou maar oppassen, straks word je ook nog bestempeld met ´ongesteld´, als je eens een keer helder commentaar geeft!

Ik ging er nog bij zetten; Néé, niet ongesteld *LOL*

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 16:35

Soet schreef:
WildChild schreef:

Ik ging er nog bij zetten; Néé, niet ongesteld *LOL*

Nagelbijten / Gniffelen Beroepsfotograaf dan?

Leonora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:13

[b]:(:)[/quote] Waar slaat dit op? Iedereen mag zijn mening geven zou ik zeggen (vrije meningsuiting, weetje wel!) , en al helemaal wanneer deze beargumenteerd is. Dat is hier zeker het geval. Sorry hoor, maar een negatieve commentaar met goede argumenten vind ik nog altijd beter dan gewoon "super mooi" en verder niets! Natuurlijk kan het zijn dat je dat soms eens moet zeggen, maar op bokt zijn er er heel velen die dit 1000x herhalen. Ik vind de foto trouwens ook niet super, sluit me aan bij WildChild.[/quote]

als je de foto niet mooi vind; prima

maar waarom moet je dan zo negatief reageren

kijk heel vaak op HAW en zie veel gestuntel, maar ik ga er altijd vanuit dat de meeste mensen te goeder trouw bezig zijn en echt gek zijn op hun rijdier, dus dan onthoud ik mij gewoon van commentaar. Het spreekwoord 'spreken is zilver, zwijgen is goed' blijft heel actueel Pling

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:19

Niets negatief reageren, ik gaf opbouwende kritiek. Geef aan wat er verkeerd is, dus wat ze volgende keer beter kan doen. En wat voor commentaar jij op HAW geeft, moet je zelf weten. Maar ik geef ook op HAW, op de dingen waar ik verstand van heb uiteraard, eerlijk commentaar.

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 21:54

WildChild schreef:

Tsja...tis maar net wat je onder helder verstaat:

WildChild schreef:
"Ik vind de foto slecht!"

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 22:14

WildChild schreef:
Niets negatief reageren, ik gaf opbouwende kritiek.

Ja
WildChild schreef:
Ik vind de foto slecht.

Opbouwend??
Doei, doei

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:07

hele mooie foto, alleen datonderaan is een beetje storend Knipoog

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:23

nina62 schreef:
WildChild schreef:
Niets negatief reageren, ik gaf opbouwende kritiek.

Ja
WildChild schreef:
Ik vind de foto slecht.

Opbouwend??
Doei, doei

Wildchild schreef:
Ten eerste is er veel ruis te bekennen, de foto is niet scherp en bovendien zitten er storende onderdelen onderin de foto.

Lijkt me toch redelijk opbouwend kritiek? Zij zijn groot en ik is klein!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:03

Oh my god. Eerst zeg ik wat ik ervan vind, daarna leg ik uit waarom. Als je quote, quote dan mijn hele bericht, en ga het al helemaaal niet aan zitten passen (Achter mijn 'Ik vind de foto slecht' heeft nooit een uitroepteken gestaan). Ja, ik vind dat ik mijn kritiek onderbouw.