[Foto.] Ilse

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NieneWiep

[Foto.] Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 11:40

Ilse is hier een dagje geweest, en we hebben vanochtend wat foto's gemaakt.
Het zijn niet de mooiste foto's die ik ooit gemaakt heb, maar toch wilde ik ze even plaatsen voor wat commentaar.
Ilse staat ook [net als ik] liever achter de camera dan ervoor, maar ze wilde wel even poseren voor mij. Vork

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

Scherpte ligt niet helemaal op de ogen bij 4?
4. Afbeelding

Er zit niet zoveel variatie in de foto's [ Ilse wist op een gegeven moment ook niet meer hoe ze moest kijken Clown ] maar toch graag wat tips & comment voor de volgende keer. Lachen

Juultjes

Re: [Foto.] Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 09:26

als mensen een bril dragen moet je opletten met de reflectie, soms is dat natuurlijk wel grappig, als iemand een zonnebril draagt en je ziet in de zonnebril de fotograaf. Hier is dat niet, maar bij foto 3 en 4 zie je wel reflectie.

Harvest_Moon

Re: [Foto.] Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 16:24

De foto's zijn een beetje standaart en zoals je zelf al aangaf een beetje zonder variatie, iemand neerzetten inzomen zodat je een mooi effect krijgt en klikken maar is simpel, echt iets van je foto's te maken door met de instellingen, standpunten en compositie's te spelen is echt fotograferen Lachen
Je moet idd opletten met brillen ookal zie ik de reflectie waar Juultjes over spreekt in de foto's niet helemaal terug komen, foto 2 doet het overigens niet bij mij Knipoog
4 is mijn favoriet (scherpte licht idd niet helemaal bij de ogen) maar is het mooiste belicht, deze foto alleen dan met de bovenkant van het hoofd en eventueeel losse haren had ik nog mooier gevonden Knipoog