[Foto] A sweet, tiny & frightened bunny.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ogrop

[Foto] A sweet, tiny & frightened bunny.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 19:55

Misschien wel een beetje bang, maar toch nog altijd een super stoer beestje!
[ Zo een lens voor je neus is toch nog altijd even schrikken hoor! Clown ]
Commentaar én tips, zijn uiteraard altijd welkom. Ja

Afbeelding

Eve_lien

Re: [Foto] A sweet, tiny & frightened bunny.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:56

Ik had hem liever scherp op de snoet gezien, iets meer contrast en 't witte wat minder belicht.
Compositie vind ik verder leuk! Lachen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:37

Met welke camera fotografeer je? Lachen Want het eerste wat mij opvalt is dat er redelijk veel ruis is (en je exif gegevens kan ik niet meer zien Knipoog ).
Compositie, achtergrond, pose ed is allemaal inderdaad heel leuk (alleen de snorharen had ik er wel allemaal op gewild, maargoed, ik ben goed in mierenn*uken Knipoog ), maar vind het jammer dat het witte overbelicht is en dat er zoveel ruis is Lachen

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:42

Witte is inprincipe bijna niet overbelicht. Konijntje is op die plaats gewoon erg wit. Nagelbijten / Gniffelen Ik fotografeer (voorlopig nog) met een digitaaltje van Sony. Waar je dus moeilijk vage achtergronden mee kan bereiken, maar hoe meer ik oefen hoe beter het lukt. Dan kom ik wel wat ruis tegen. Ben al lang blij dat dit niet in het gezicht is. Het scherpstellen in de snoet ging ook wel leuk zijn, inderdaad!

Die snorhaartjes vond ik ook wel jammer ja. Nagelbijten / Gniffelen Maar dan is het kiezen, Mooier bewerkt,én een stukje snorhaar er af, of andersom. Bedankt iig voor de reacties Ja

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 06:52

Leuke foto! Lief konijntje Ja Mooie scherpstelling (al mag het toch nog wat meer). Voor de rest een leuke foto hoor Lachen

Groetjes Evelien

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 19:07

Mooie foto. Ik vind alleen de ruis een beetje storend. Verder vind ik het een leuke foto. Ja

Je konijn lijkt op die van mij. Donkere snuit, bovenop 't koppie wat lichter. Best grappig om te zien. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 21:18

Je ziet de haren niet echt meer maar een soort uitgebeten wit, dus het lijkt wel wat overbelicht eigenlijk.

Ik vind het jammer dat de snorharen er net niet op staan, maar de scherpstelling en compositie zijn erg leuk. Ja

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 12:28

Leuk hé, Mango. Deze veranderd ook erg veel van donker- naar bijna wit. Erg mooi om te zien. Verder is deze van m'n zus.

Het ruis is inderdaad wat storend, al vind ik dit (door de z-w versie) minder irritant dan bij een kleuren versie. Die snorharen zijn jammer, maar als ik kijk naar de rechterkant zijn die daar even kort. Dus zo is het ook weer wat.

Bedankt! Ja