[FOTO]Bloem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[FOTO]Bloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 12:45

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

traan_beauty

Re: [FOTO]Bloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:42

Foto 1: Vind het een heerlijke foto om naar te kijken, geweldig genomen! Lekker sfeertje ook. De achtergrond is een beetje te druk, maar 't maakt de foto iig niet storend.
Foto 2: Ook een super foto, goede belichting ect. Alleen het blaadje wat ervoorzit is erg storend, vind ik. Maar misschien was het zonder wel een hele saaie foto geweest, dat weet ik niet Vork Ik neem aan dat dat bewust is gedaan?

Dus weer geweldig werk van je edda!

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:58

foto 1: Super, ik vind de achtergrond juist niet te druk, het past bij de foto, niks meer op aan te merken Lachen
foto 2: De bloem is heel mooi scherp gesteld en ik denk idd ook dat de foto zonder dat blaadje enigzinds saai was geweest, verder vind ik de achtergrond vind een beetje saai, het is een hele mooie foto alleen zo bloem en verder niks..

Mooi gedaan! Ja

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 14:54

Bedankt voor jullie commentaar!
Bij foto 2 heb ik idd express het blaadje ervoor gelaten Ja

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 15:57

Errugg mooi! Ja Prachtige composities en super kleuren! Dit vraagt echt om een oneliner. Vork
Foto 2 is mijn favoriet. Dat geeft echt zo'n sfeertje dat ie tussen allerlei bloemen van zijn soort zit, maar toch uitblinkt. Vingers aflikken Fijne foto's om naar te kijken. Ja Toppie weer. Haha!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:40

Wederom twee lekkere platen van je Es! Lachen
Fijne scherpstelling. Lekker contrast. De achtergrond bij foto 1 creëert veel sfeer.
Achtergrond van foto 2 is ook lekker. Mooi egaal, waardoor je nog meer naar de bloem wordt getrokken. Ja
Toppie. OK dan!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:07

Als de eerste van iets verder weg was genomen had ik hem heerlijk gevonden, ik vind het nu wat te dichtbij. De tweede vind ik gewoon niet fijn kijken. Lachen

Edit: Door dat blad ervoor.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:33

De eerst vind ik mooi. Mooie scherpte, beetje zonde van de drukke achtergrond, maar het stoord me niet. Lachen
De 2e vind ik super. Mooi scherpte en mooie kleuren, maar de onscherpe bladeren linksonder storen mij behoorlijk.