Ik zal even Sander_'s commentaar beantwoorden:
Sander_ schreef:Ik vind het idee erg leuk en de menu-knoppen zijn ook al erg leuk verwerkt in de afbeelding. De combinatie donkergroen-geel aan de onderkant is mooi rustig, die zou ik er zeker inhouden.

Jup, over die kleuren was ik ook al eens. Het zijn toevallig ook wel mijn favo kleurtjes, dus dat past mooi.
Sander_ schreef:Waar is het de bedoeling dat de context en alle inhoud van je website komt te staan? Misschien is het handig om het nog wat verder uit te werken, want nu is het nog erg basic, als je snapt wat ik bedoel.
Mijn 1e idee was om dit vak van boven tot onder je scherm te vullen. De context en inhoud komt dus met een scrollbalkje in het vak te staan. Natuurlijk moet dit vak nog wat groter. Wacht, heb hier mooi even een flutprogramma in de buurt, zal het even tekenen
.
Zooo..

(Dat groen aan de zijkant moet een scrollbalk voorstellen
) Ben nog niet zo zeker over de kleur aan de zijkanten, lichtgroen/geel staat misschien ook wel fris.
Sander_ schreef:Over de afbeelding zelf; let op dat door de bewerking niet teveel schaduw vervalt in doorgelopen zwart. Zoals je ziet loopt vanaf de achterhand van Rambo het zwart helemaal door tot aan het bos en de bomen, die ook zwart zijn. Persoonlijk vind ik dat afdoen aan het geheel.

Verder zou ik nog even het blauw boven zijn rug en bij de takken goed wegshoppen; je website is en blijft een digitaal visitekaartje (zeker als het onderwerp ook nog eens fotomanipulatie is

) dus ik zou extra secuur bezig zijn.
Ik zal kijken of ik nog iets aan die schaduw kan doen. Dat blauw bij z'n rug stoort me ook, die takken beginnen me ook te storen, als ik er zo naar kijk.
Sander_ schreef:Over het geheel vind ik het al een hele aardige lay worden, ben benieuwd als je 'm verder hebt uitgewerkt!
Okee 
Ik heb vandaag nog wat foto's getrokken, super voor een manipulatie, versie 2 zal ik morgenmiddag eens maken. Kijken of er iets mooiers uit komt rollen, omdat deze foto's toch beter zijn. (Ze komen niet op de site, daar zijn ze te saai voor. Het ging me er even om om een paard met 4 benen, staart en hoofd op de foto te krijgen, zodat ze te bewerken zijn. Savvy
)