[Sch] (Probeersel:aquarell) KIND

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marjoke

[Sch] (Probeersel:aquarell) KIND

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 18:42

Dit is mijn eerste portretje van een onbekend kindje. Ik moet zeggen dat ik alles behalve tevreden ben, maar ik relativeer het wel door het feit dat het de eerste keer was dat ik serieus een mens tekende/schilderde. Ik weet dat de kaak/hoofd aan de (voor de kijker) linkerkant te breed is. En er moet meer contrast in en blabla. Maar dat weet ik zelf wel. Eigelijk wil ik vooral tips ivm het mensen tekenen, hoe ik eraan moet beginnen, waar ik op moet letten enzo. Dat de verhoudingen ofzo niet kloppen, kan me op dit moment weinig schelen. Hoewel ik wel weet dat een hoofd meestal ei-vormig moet zijn. Lachen
Afbeelding

Alvast bedankt!

[edit: Het is op A4 Knipoog ]
Laatst bijgewerkt door marjoke op 17-04-07 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Joscaa

Re: [Sch] (Probeersel:aquarell) KIND

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:44

Ogen zijn te rond, en vind het ook niet helemaal kloppen.
Maar voor de eerste keer netjes hoor Ja

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:23

Tja, als je kind zegt, dan ga ik in bovenstaand mee + dat misschien de onderkaak te krap is .. maar geef het puntoren en een mutsje met wat hints van bloemen op de achtergrond en je hebt een prachtig veldgnoompje getekend! een melancholische weliswaar, maar nog steeds prachtig! *dit is trouwens zeer positief bedoeld, niet negatief of gekscherend oid*

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 19:25

SilverStorm schreef:
Tja, als je kind zegt, dan ga ik in bovenstaand mee + dat misschien de onderkaak te krap is .. maar geef het puntoren en een mutsje met wat hints van bloemen op de achtergrond en je hebt een prachtig veldgnoompje getekend! een melancholische weliswaar, maar nog steeds prachtig! *dit is trouwens zeer positief bedoeld, niet negatief of gekscherend oid*

Haha, nu je het zegt.. Je hebt wel gelijk. Daar heeft ze iig heel veel van weg.. Tong uitsteken Bloos

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:59

[UK] > [CB]

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 16:04

Geen tips?