Ik heb een paar dagen geleden wat foto's gemaakt van het welsh veulentje van mijn stalgenoot (FZ_Lin) en ik voreg me eigenlijk wel af wat jullie ervan vinden.
Eigen commentaar horizon recht houden en ergens ander uploaden
Wat een schatje ! Mooie foto, goed scherp, en ik zie ook geen ruis eigenlijk. Alleen zou ik de volgende keer een iets andere achtergrond kiezen, waar ze/hij wat beter tegen afsteekt qua kleur. En misschien kun je ook iets meer van de zijkant erbij nemen, dat zou volgens mij ook wel leuk zijn
Ik vind het opzig wel een mooie foto maar niet zo'n hele speciaale, de achtergrond stoort idd wel een beetje maar verder is hij wel goed! Het prestenteren van je foto is ook belangrijk, als je er een mooi kader en een interresant lettertype voor je copyright tekst had gebruikt zag je foto er al veel professioneler uit
Edit: Dit bedoel ik, dit ziet er naar mijn meing mooier uit ik heb er maar even horse-pictures op gezet ik wist niks te verzinnen
Ziet er dan indd al mooier uit, de achtergrond en de foto zelf vindt ik ook niet echt bijzonder maar vondt hem wel mooi gelukt qua scherpte enz, zowiezo omdat ik nog niet zo heel lang bezig ben