Zo, ik schaam me een beetje om het te zeggen. Maar sommige foto's vind ik nogal 'sletterig'..
Maar goed: hier komt mijn rijtje commentaar.
1) Nogal onscherp, imo te donker. Misschien wat sleutelen aan de ISO? Er zijn nogal veel storende elementen. De compo vind ik niet al te best: De hand staat er niet geheel op.
2) Idem
3) Weeral een paar storende elementjes, als hier een centrale compositie was, ging hij wellicht leuker zijn. Hier mag ook wat gesleutelt worden aan de ISO en een close-up ging niet mis gestaan hebben. Ook lijkt deze foto mij was onscherp. Maar al bij al, valt hij mee.
4) Leuke compositie!, jammer dat je been er niet geheel op staat. Ook mocht hier iets dichter gefotografeert worden (imo) en is deze foto onscherp.
5) Leuke foto! hij mocht net wat meer naar rechts worden genomen en iets meer naar boven: Zo staat het hoofd er helemaal op, en is het zand links weg. Maar anders is het een van de betere foto's! Verder zie ik wel wat ruis, en is het niet overal even scherp.
6) Leuke bedoeling, Alleen is deze foto scheef genomen (zie horizon) en behoorlijk onscherp.
7) Ook een van de besten vind ik zelf, probeer scherp te stellen op die ogen. Dat maakt het net wat sprekender, de arm staat er niet geheel op. En het meisje kijkt nogal raar, en heeft een nogal rode neus; maar dan vind ik nu juist wel wat hebben.
8) De stok op de achtergrond stoort me wat, ook de kleuren van je t-shirtje maken de foto nogal donker in combinatie met het stukje bos. Het zegt me niets.
Ik neem aan dat jij de foto's van het meisje met de witte t-shirt hebt getrokken? Die zijn imo de beste. Hopelijk heb je er iets aan