[foto] Lisanne & Ik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JodieR

[foto] Lisanne & Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 18:13

Hee Hee Haha!
Gister waren lisanne en ik naar de zandeplas gegaan, gewoon lekker om daar te zitten.
maar ik had mn simpele camaratje mee Knipoog Dus gingen we maar foto's maken..
IK vind er wel hele mooie uitgekomen , dus ik dacht ik deel dat met jullie (bokkers) Tong uitsteken
Wou ook graag vragen of jullie commentaar wouden geven Knipoog

1Afbeelding
Lisanne aan het springen

2Afbeelding
Ik (jodie) aan het springen.

3Afbeelding
Ik (ben totaal iemand die nooit mooi staat op foto's dus vond deze best mooi geworden)

4Afbeelding

5Afbeelding
Deze vind ik in de ogen zelf heel veel spreken.

6Afbeelding

7Afbeelding
En deze is gewoon leuk Knipoog

8Afbeelding

Ben benieuwd naar jullie commentaar Haha!
Liefs B_rOwny

JodieR

Re: [foto] Lisanne & Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 21:30

Genoeg gekeken nog niemand gereageerd ? Of is het niet zo denderend ?

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 22:11

Zo, ik schaam me een beetje om het te zeggen. Maar sommige foto's vind ik nogal 'sletterig'.. Bloos Maar goed: hier komt mijn rijtje commentaar.

1) Nogal onscherp, imo te donker. Misschien wat sleutelen aan de ISO? Er zijn nogal veel storende elementen. De compo vind ik niet al te best: De hand staat er niet geheel op.
2) Idem
3) Weeral een paar storende elementjes, als hier een centrale compositie was, ging hij wellicht leuker zijn. Hier mag ook wat gesleutelt worden aan de ISO en een close-up ging niet mis gestaan hebben. Ook lijkt deze foto mij was onscherp. Maar al bij al, valt hij mee.
4) Leuke compositie!, jammer dat je been er niet geheel op staat. Ook mocht hier iets dichter gefotografeert worden (imo) en is deze foto onscherp.
5) Leuke foto! hij mocht net wat meer naar rechts worden genomen en iets meer naar boven: Zo staat het hoofd er helemaal op, en is het zand links weg. Maar anders is het een van de betere foto's! Verder zie ik wel wat ruis, en is het niet overal even scherp.
6) Leuke bedoeling, Alleen is deze foto scheef genomen (zie horizon) en behoorlijk onscherp.
7) Ook een van de besten vind ik zelf, probeer scherp te stellen op die ogen. Dat maakt het net wat sprekender, de arm staat er niet geheel op. En het meisje kijkt nogal raar, en heeft een nogal rode neus; maar dan vind ik nu juist wel wat hebben.
8) De stok op de achtergrond stoort me wat, ook de kleuren van je t-shirtje maken de foto nogal donker in combinatie met het stukje bos. Het zegt me niets.

Ik neem aan dat jij de foto's van het meisje met de witte t-shirt hebt getrokken? Die zijn imo de beste. Hopelijk heb je er iets aan Knipoog

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 13:04

Oke dankje wel Haha! ja ik heb de foto's gemaakt van het meisje in het witte t-shirt.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 17:48

Niemand meer reactie 's Lachen ?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:14

Ik vind ze allemaal wat té geposeerd, of dat het model nogal boos kijkt. (bv. 4)

1.
Meisje staat niet mooi in beeld, slechte kwaliteit foto.

2.
Nog steeds slechte kwaliteit, en het model kijkt niet in de camera, het is meer of ze zich niet bewust was dat ze op de foto kwam. Verder nogal grauwe tinten, ik zie zulke foto's liever heel vrolijk Lachen

3.
Je aandacht word niet echt naar 1 ding getrokken..en weer die kwaliteit..

4.
Jammer van het afgesneden been en de donkere blik

5.
Beetje overdramatische blik?

6.
scheve horizon..en de pose beetje playboy-like Nagelbijten / Gniffelen

7.
Te geposeerd, handen uit het haar! En ze kijkt beetje vreemd, probeer eens te lachen! Haha!

8.
Behoorlijk donker (op de overbelichte lucht na...)

Probeer eens leuke foto's te maken op dezelfde plek, maar dan met een zonnetje erbij, vrolijke kleuren kleding én een vrolijk gezicht! Haha!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:30

Ik ga mee met Soet en Plien. Ik vind de foto's gewoon niet bijzonder, leuk voor jou en je vriendin, maar niet leuk voor ons om naar te kijken. Ze zijn niet mooi scherp, en de belichting is ook niet goed. Succes verder nog met foto's maken. Lachen

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 11:38

Dankje wel daar heb ik wat aan !

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:52

Grappige foto's, maar fototechnisch ene dieptepunt. Waarom willen jullie zo nodig springen, als je daar als fotograaf nog niet aan toe bent?
Probeer de volgende keer eens wat spontante foto's te maken. Maak gewoon lol en maak daarbij wat foto's, dat heeft een veel leuker effect (spreek ik uit ervaring). Succes ermee.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 18:25

Oke ga ik een keer doen, en waarom we wouden springen, gewoon omdat we dat leuk vonden. en wouden uitproberen