[foto's] charlie (pony)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

S_hirley

[foto's] charlie (pony)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 20:36

gisteren heb ik een paar foto's van charlie gemaakt. Ik ben niet zo goed in foto's maken maar vind het erg leuk om te doen. IK blijf vaak oefenen.
Hoop dat jullie tips en/of commetaar kunnen/willen geven

Afbeelding
- vind ik zelf een erg mooie foto
Afbeelding
- pony vind ik niet mooi op de foto staan
Afbeelding
- pony zou voor het mooie in het midden moeten, dan kwam ze oortje er nog op en het touw iets minder.
Ben benieuwd naar jullie tips en/of commetaar

Nevony

Re: [foto's] charlie (pony)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:38

Ik vind de eerste foto leuk! Misschien uitvergroten en in je kamer hangen?
de tweede en derde vind ik niks eerlijk gezegd, verhoudingen worden scheef getrokken en ze zjin wat bewogen en geen leuke composities

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:04

Goed dat je blijft oefenen Ja
Oefening baart kunst!
Nu mijn mening, je vind zelf dat de pony er niet mooi opstaat, dan kun je hem beter niet plaatsen toch? Knipoog Je hebt vast een andere mooie foto. En anders had je em best weg kunnen laten Knipoog Maargoed eigen keus. Verder, had je hem beter niet bij mijnalbum.nl kunnen uploaden want de kwaliteit is erg achteruit gegaan dus dat maakt ze ook minder mooi, upload ze eens op http://www.imageshack.us . Jammer dat zn oortjes op de laatste er niet helemaal op staan.

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 14:37

bedankt voor jullie tips/commetaar. Ja had de foto's die minder waren beter inderdaad weg kunnen laten maar anders was het maar 1 foto. maarja ik blijf oefenen. ik zal de volgende keer ergens anders uploaden Knipoog Ja de eerste foto vind ik inderdaad ook erg leuk , maar nu moet ik hem nog goed uitvergroten want vaak lukt dat niet. Volgende keer zal ik proberen andere foto's te maken van shadow: tinker ; een andere pony (heeft nog geen naam krijgt over 3 weken een naam dan krijgt ze een veulen dus kan ik meteen 2 namen bedenken.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 20:47

Ik weet zeker dat je, als je een paar foto topics hier op bokt doorleest en een paar foto's gata maken van pony's en andere dingen je meteen zult merken dat je betere foto's kunt maken!

Dat had ik namelijk oko Lachen