[foto]paarden foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_likepink_

[foto]paarden foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 18:24

ik vind fotograferren erg leuk,dus heb ik gister wat foto's gemaakt het was niet zo'n profesionele camera dus de kwalitiet zal wel minder zijn,,,ik ben nog niet zo goed in fotograferren,wel commetaar maar wel mits
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jaimyliefje

Re: [foto]paarden foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:53

ik vind foto 1 en 3 het leukst..

foto 1: leuke foto, jammer van de achtergrond.. (auto gebouwen, enz) had iets meer ingezoomd mogen worden.
foto 2: meer een 'snapshot', ik had deze foto net iets meer van de zijkant gefotografeerd als ik jou was, of schuin van voren. ik vind schuin van achteren niet zo mooi (kwa aanzicht) jammer van de draad en het gaas (?) rechtsbovenin.
foto 3: vind dit een hele leuke foto! wel vind ik het paaltje in het water wat storend.
foto 4: deze is niet zo scherp, en je ziet een stukje van de grond, ik vind deze foto niet zo leuk.
foto 5: het idee is net zoals foto 4 leuk, maar ik had deze foto wat meer ingezoomd.
foto 6: deze foto is wat gewoontjes, ik zou de wat dichter bij het onderwerp gaan staan zodat deze wat meer in het centrum van de foto komt.
foto 7: deze foto is wat gewoontjes, meer een snap shot
foto 8: het is wel een leuke hoofdfoto, en ik vind bij deze het aanzicht beter passen dan bij de hoofdfoto van de witte pony. maar de achtergrond is nogmaals erg jammer..

volgende keer zou ik (als dat mogelijk is) in een andere omgeving gaan staan, ik vind de foto's wat gewoontjes. niet alsof je er echt bij nagedacht hebt. daar is niets mis mee. dat doe ik ook zo vaak. ik zo de volgende keer wat meer bij je positie nadenken, en de positie van het onderwerp. als de achtergrond niet mooi is, probeer dan wat meer van het onderwerp te laten zien door inzoomen, of op een plek te gaan staan waar de achtergrond er iets beter uitziet.

ik heb verder niet zoveel verstand van fotogarfie, maar ik probeer het commentaar toch maar ergens op te laten lijken Knipoog

ik ben het eigenlijk wel eens met de onderstaande reactie..
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 07-04-07 19:30, in het totaal 3 keer bewerkt

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:16

Vind ook alleen foto 1 en 3 mooi Ja Hoort dit niet gewoon bij ITP Tong uitsteken Vork

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 19:50

oeps,,dankjewel voor de reacties Haha! foto 1 en 3 vind ik ook erg mooi,alleen foto een mocht wel wat meer inzoomd staan maar daar had ik niet echt de tijd voor omdat ze toen meteen ging stil staan,de achtergrond is idd erg saai als het lukt en als het mag wil ik 's foto's op het strand maken