Omdat het bijna pasen is ben ik de tuin ingegaan, om daar wat leuke plaatjes te schieten van mijn kuikens

Behalve kuikens vond ik ook nog een hoop andere leuke dingen die ik heb vastgelegd.
Ik ben op het moment aan het oefenen met de Av stand en handmatig scherpstellen, ik vind best dat het er al goed uitziet, jullie?
Alle tips zijn welkom, daar leer ik alleen maar weer van toch?
edit: mijn eigen commentaar en uitleg staat onder de foto's

1.]

2.]

3.]

4.]

5.]

6.]

7.]

8.]
Even wat uitleg:
1: Het verhaal van het spastische gele kuikentje

Hij kon niet op zijn pootjes staan als hij zijn hoofd normaal had.
2 & 3 spreken eigenlijk voor zich
4: Deze is wat druk, maar ik hou daar zelf wel van eigenlijk, maar als je het niet mooi vindt begrijp ik het volkomen

5: Vind ik persoonlijk een erg mooie foto, door compositie en mooie bloemen
6: Deze heeft ook echt wat, is eigenlijk ookheel erg mijn smaak, door de kleur van de rode bloem en doordat de aachtergrond wat donker is met de witte bloemen die je onduidelijk ziet.
7: Milky (het koetje) komt helemaal uit Frankrijk
(heeft ene vriendin voor mij meegenomen, Colorado op bokt
) Ondanks de wat centrale positie vind ik ook dit een geslaagde foto8: Tja...
Hier moet ik nog even op oefenen, ik heb gekozen voor een scherpstel punt in het midden van de rij toetsen, maar toen ik de foto's aan het bewerken was zag ik dat ik er beter voor had kunnen kiezen om de voorste toetsen wat scherper te maken en dan naar achteren toe onscherper te maken.Het leuke van mijn digitale camera vind ik dat ik meteen als ik ze op de pc gezet heb kan zien wat er mis ging en het dan makkelijk nog eens overnieuw kan doen, maar dan met net even andere instellingen.
De meeste foto's heb ik alleen gecropt, verkleind en een randje eromheen gedaan, foto 5 en 8 zijn lichtbewerkt in de zin van storend elemtje verwijderd

Ik werk soms met rare verhoudingen, maar dat vind ik leuk, omdat de foto's dan spannend worden>
Bedankt voor eht kijken en laat je een berichtje achter? Zeg dan meteen welke foto je het mooist vindt

edit: Oeps, ik ben twee foto's vergeten te plaatsen
ghehehe dankje Isa ik ben nog een beetje slaperig denk ik

Heel mooi, centraal is niet altijd lelijk en dit is er een voorbeeld van