Normaal fotografeer ik alleen maar paarden (en zo af en toe een bloemetje
), dus dit was de eerste keer dat ik serieus mensen aan het fotograferen was. De meiden werkten héérlijk mee, de jongens pas nádat ze ruzie hadden gemaakt, elkaar bekogeld hadden met zandballen en stokken, en natuurlijk wilden ze eerst zelf even foto's maken, voordat ze model wilden staan. Dan was er ook nog het probleem dat ze álles anders wilden dan ik het in gedachten had, maar dat gaf toch eigenlijk ook wel wat spontaniteit aan de foto's..Maar goed, voor de eerste keer (voor ons allemaal) vind ik dat er toch wat redelijke foto's tussen zitten, tips ben ik altijd érg blij mee!
1.

Even voorstellen: Danny, Kim, Sanne, en Robbie, vlnr. (en Yep, Robbie heeft nogal moeite met lachen voor de camera
)2.

De dames.
3.

De heren.
4.

De foto waar ik zelf érg tevreden mee ben. Echt precíes het plaatje wat ik wilde laten zien..
Zoals ik al zei: Commentaar, kritiek en tips kan ik érg goed gebruiken en ben ik erg blij mee! Aan reacties als: 'Leuke foto's', of 'Ik vind het helemaal niks', heb ik dus niets. Vertel waaróm je iets mooi/niet mooi vind, wat had je anders gedaan, wat had je zo gelaten, wat vind je zonde en wat juist niet, enz.
Groetjes, Joyce
Geeft me weer even een egoboost, haha
Maar die zet ik dan naderhand recht. Je moet dan wel wat ruimte over hebben om bij te kunnen snijden natuurlijk. Op foto 2 en 3 heb je daar bijna geen ruimte voor.... om die reden zoom ik vaak wat minder ver in...dan heb je wat meer cropruimte naderhand.