[foto] Kyra

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

[foto] Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 19:31

Hey!

Vandaag mijn vriendje camera weer mee genomen, en de hond (inclusief koekjes en een bal Clown )

Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind, dus vandaar dat ik ze hier post, ik wil graag onderbouwd commentaar!

Camera: Nikon D40
Ik heb de camera net 3 weken, ken hem nog niet helemaal, vorige foto's die ik geplaatst heb waren nog met automatische stand, deze heb ik zelf ingesteld!
Verder ben ik wel al langer met fotografie bezig, veel geoefend met de camera van m'n moeder.

Goed. Genoeg gepraat!
En hoe leuk je d'r ook vindt, vraag eerst even of je m'n foto's mag gebruiken voor het een of ander!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Kom maar op, ik ben NIET van suiker!

Ilse

Bentuh

Re: [foto] Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 19:33

haha ilse mooie foto's..
sommige vind ik zelf niet helemaal mooi van kleur/belichting..
maar met nog even oefenen kom je er wel Knipoog

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 19:34

Je gaat vooruit Ils. Haha!
Goed van je dat je hem niet op automatisch hebt gezet.
Alleen net als bij je vorige topic, probeer foto's te selecteren. Foto 1/2 en 4/5 zijn vrijwel hetzelfde. Ze hebben wel lekkere frisse kleurtjes en de dof ligt goed.
Volgende keer zou ik helemaal op mn hurken gaan zitten zodat je echt op ooghoogte met de hond zit. En nummer 5 vind ik een beetje raar gekaderd, goed dat je de hond niet centraal houdt maar nu zit er rechts een raar stukje, of een randje gras, of niks. Niet er tussen in. Vork

Ga zo door. Haha!

Edit; 1 en 2 lijken ook best wel verscherp op de computer? Of is het origineel ook zo?
Iig, als je het zelf gedaan hebt dan zou ik het de volgende keer iets minder doen.
Trouwens, plaats je foto's is iets groter. Vork

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 20:00

thnx nien!

hm ja.. eigenlijk heb je gelijk en moet ik niet (bijna) dezelfde posten Tong uitsteken

ik lag nu al bijna in het gras, helaas is Kyra niet groter! ze is niet groter dan 30 cm hoog Tong uitsteken en volgende keer zal ik letten op hoe ik haar op de foto zet in de zin van kader, ik heb hier helemaal niets aan bewerkt (ook niet verscherpt dus)

zal ze volgende keer verkleinen en bij imageshack doen Lachen

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:43

dat word dan plat op de grond gaan liggen, ils Tong uitsteken
heb je 4 en 5 bewust op de neus scherp gesteld?

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 09:28

Netjes hoor Ils! Ja
De eerste vind ik het mooist, DOF is erg goed zo. De scherpstelling op de neus bij de laatste twee vind ik niet zo mooi, verder zijn ze wat teveel van boven gemaakt. Volgende keer plat op je buik! Haha!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 15:47

Jettie schreef:
Netjes hoor Ils! Ja
De eerste vind ik het mooist, DOF is erg goed zo. De scherpstelling op de neus bij de laatste twee vind ik niet zo mooi, verder zijn ze wat teveel van boven gemaakt. Volgende keer plat op je buik! Haha!

dan ga ik wel op zoek naar een hondenpoepvrij veldje en iemand die mee gaat Clown

ik had die laatste 2 misschien ook liever op de ogen scherp gezien, nog maar es proberen!

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:35

ik vind het gewoon prachtige foto's Ja
soms vind ik het wel jammer dat je zegmaar een net wat kostbaar deel mist van de hond dat het wat mooier maakt, maar het is dan ook weer een speelsere foto Ja
voor de rest vind ik dat je hele mooie contrasten en scherpstellingen hebt gebruikt !!

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:12

Ik vind het iets teveel geposeerd. Nagelbijten / Gniffelen
Wel geinige foto's.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:47

Ik ga helemaal mee in de al gegeven tips, over de compositie (op ooghoogte) en verder wil ik er nog aan toeveogen, dat ik me een beetje stoor aan het feit dat ze schuin zijn, ik houd van recht *LOL* anders word ik duizelig.