Vanmiddag kwam de zon toch nog even door de wolken heen, dus ik heb snel een foto geschoten. Ik vind de foto persoonlijk wel mooi, omdat je toch heel duidelijk de zon ziet, de blauwe lucht, maar ook nog de boom die nog 'kaal' is.
De vijver
Graag commentaar
Laatst bijgewerkt door Mireille op 19-03-07 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tag
mooie foto, ik vind hem juist heel apart. je weet dat het een vijver is vanwege de waterkant, maar aan de andere kant lijkt het ofdat je omhoog gefotografeerd heb, heel mooi gedaan
Die boom heeft echt iets mysterieus, super! Maar inderdaad best jammer van die stokjes, al kun je die er moeilijk uitvissen voordat je een foto maakt..
Boom is een apart effect. Alleen.. de foto voor de rest spreekt mij niet helemaal aan. Ohja, ik vind het ook zonde dat de vijver(naar mijn gevoel) niet helemaal in z'n totaal plaatje staat. Geen aanvallend commentaar!
Ik vind het aan de ene kant heel leuk, maar iets te rommelig en niet echt fris. Eerder herftig. Die weerspiegeling is wel leuk, maar er drijft bijvoorbeeld vanalles in het water, waardoor dat strakke een beetje verloren gaat.