Citaat:Het was weer een verschrikkelijke nacht geweest. Deze nacht was er maar 7 geweest en Romeo was kwaad geweest. Ik had van hem meer aan mijn uiterlijk moeten doen niet zo moe moeten lijken. Ik had er minstens 14 kunnen hebben! Had hij gezegd. Maar ik wist wel beter, 7 was al veel en toen ging het de hele nacht maar door en door en door. Morgen, maar eigenlijk vandaag moest ik weer aan het werk. “Wendy! We beginnen vandaag om 12 uur ’s middags! Zorg dat je klaar bent” hoorde ik een stem roepen, het was een kwade, zware stem. Het was de stem van Romeo. Vandaag moet ik al om 12 uur ’s middags beginnen, het was toch niet normaal? En het zal wel weer duren tot een uur of 8 in de ochtend. Dat hou ik toch niet vol? Maar wat wou ik anders doen ik moet het werk wat ik vannacht niet had kunnen doen vandaag maar inhalen. Zo bleef ik nog door piekeren en pas om 10 viel ik in slaap.
“Hé Laura wacht nou even dan! Ik moet je wat vertellen!! Gister toen ik na het eten op MSN zat had een of andere Romeo mij toegevoegd, hij is echt vet aardig en nog knap ook, echt!. Hij heeft donkere ogen, zwart haar en een heel licht getinte huidskleur. Wacht ik heb wel een foto, die stuurde hij mij en heb hem gelijk uitgeprint.” –ze liet de foto aan haar vriendin zien- “Wauw! Wat een lekker stuk zeg! Die wil ik ook wel, hahaha!” Ik keek haar even kritisch aan, ze zou hem toch niet van haar willen afpakken? Hij was van haar, dat weet ik zeker! Hij is ook zo lief en hij had haar gister ook heel aardig en mooi gevonden, dat ik mooi ben zeiden er vele maar waarom heb ik dan maar 1 vriendin? De meesten vinden mij dus toch niet aardig. “Hè Wendy! Luister je wel wat ik allemaal zeg?” “Huh? Wat zei je dan Laura?”
Oeps! Het was Laura niet meer, ze was weer is te lang in slaap gedommeld.. ze keek nu recht in de bruine ogen van Romeo. “Sorry, ik ben in slaap gevallen” het was een dom antwoord maar Romeo was gelukkig niet kwaad “Het maakt niet uit meisje het is ook nog maar 11 uur maar wil je wel dan nu even douchen etc.?” Ik zei niks meer terug en gehoorzaamde maar naar wat hei zei. Ik liep naar de douche deed me fluwelen pakje uit die ik nog aan had van vannacht het was een idioot rot ding maar kennelijk viel Romeo op dit soort pakjes, ik had elke avond een ander van zo’n model aan. Het water kletste op de grond van de douche en ik stapte er voorzichtig onder. Het water was heerlijk! Lekker warm, en elke avond verheugde ik me weer naar dit moment lekker tijd voor jezelf en ik mocht weer even denken aan thuis. Hoe zouden hun het nu hebben? Zouden ze mij zoeken? Denk het niet, tenminste Romeo had gezegd van niet. Ik stapte weer onder de douche vandaan en keek nog een keer de badkamer rond opzoek naar me kleren. Er stond een wit betegelde bad en douche in en de wasbak en wc waren ook helemaal wit. De muur was heel licht blauw en er zat een donkere streep blauw op, het was op de hoogte van haar ogen. De vloer was wit met blauwe tegels. En toen zag ze ook haar kleren. Het waren niet meer de kleren die ze afgelopen uren aangehad had en die ze hier had uitgetrokken maar het waren nieuwe! Het was wel weer het zelfde model zoals altijd. In dit model kon je goed mijn borsten zien, ik had immers behoorlijk wat inkijk als ik iets naar voren boog. Het was ook heel strak. Het boven stukje was heel kort waardoor mijn navel ook goed zichtbaar was. Romeo had mij een hele mooie kleine navel piercing gegeven en wou daarom natuurlijk ook dat hij goed zichtbaar is. Het bovenstukje had spaghetti bandjes. Het onderstukje was een heel mini rokje. Als je 2 en een halve hand op mijn bovenbeen vanaf mijn knie legde dan was je bij het rokje. Behoorlijk kort dus. In dit pakje hoef ik geen BH aan want het zat zo strak en er zat een soort van BH stukje in. Het was best wel handig maar ze voelde zich hierdoor nog meer naakt dan ze eigenlijk was. Ook droeg ik een string, ik vond het maar een k.u.t. ding net zoals het hele pakje. Als je mij gewoon een slobber trui gaf met een normale spijkerbroek en normaal fijn ondergoed dan was ik naar mijn gevoel mooier en het zat ook nog is 3 dubbel zo fijn. Maar Romeo vond dit mooier en hij zei dat ik dan ook langer en volwassene leek. Tja dat moest ook wel, ik was nog maar net 15! Romeo had ook gezegd dat de meeste mannen wel afknapte als ze wisten dat ik nog maar zo jong was het waren bijna altijd ook mannen van 20 tot een jaar of 35 gokte ik. En die zouden het nooit met een grietje van net 15 doen. Ik snapte wel waarom Romeo dan toch zulke jong mogelijk grietjes wou, ik was zelfs nog 1 van de oudsten de meesten die bij hem werkten waren 13/14 had er al wel een paar ontmoet maar ik wist het meeste van wat ik hoorde van Tessa die bij een vriend van Romeo werkte.
“Wendy?” hoorde ik Romeo roepen “Ja wat is er?” vroeg ik. “Ben je klaar?” “Ja hoor! Kom maar”. Ik hoorde voetstappen de trap op komen en toen ging de slaapkamer deur open, ik hoorde toen geen voetstappen meer en deed daarom de douche deur maar open, ik stapte op het zachte en warme vloerbedekking die geel was. “Zo! Dat rood staat je echt geweldig Wen!” Ik bloosde en keek snel op het klokje. “Het is al 5 voor 12, moeten we niet snel weg?” vroeg ik om de liefkozende woordjes van hoe mooi ze wel niet was te vermijden want ik voelde me zelf totaal niet mooi. “Nee hoor, vandaag hoeven we maar naar de overkant heen” “Waarom?” “Hier komen overdag de meeste mannen” “Owja, dom van me dat ik dat niet weet. Ik liep samen met Romeo naar de overkant en had een hele lange warme jas aan. Ik mocht niet kou vatten en bovendien hoefde jan en alleman nog niet te zien wat ik vandaag aan had. Ik liep het huis binnen en kwam direct aan bij een trap. En een beetje onder de trap was een deur bevestigd waar je in kon. Ik moest daar door en zou dan in een kamer komen waar ik me kon laten zien. Hoe Romeo zei. Ik ging de deur in en kwam in een donkere kamer terecht, waar was het licht? Nergens zag ik het licht knopje. Ik zocht en zocht en plotseling ging het licht aan. Er zaten nog donkere gordijnen voor het raam, waar ik in moest zitten. Ik deed me jas uit en wachtte op Romeo. Ondertussen inspecteerde ik de kamer, wat ik zag was niet normaal! Zo ongelofelijk vond ik het.
“Meisie van me mag ik binnenkomen?” “Ja kom maar” Ik zag Romeo binnen komen en vroeg direct: “Wat moet ik hier nog meer doen?” daarop was het antwoord: “Niks, het enige wat je hier moet doen is je laten zien aan de straat” “Maar waarom die andere dingen?” vroeg ik. Het antwoord was: “Dat moet jij later doen, het is voor de meer gevordene meisjes. “Ow” “Kom ik laat je zien waar je heen moet als er iemand voor je komt”. Ik liep hem achterna weer een andere trap op en hij liet me zien hoe ik bovenaan de trap moest staan, de trap die leide naar de hal. Hij liep toen weer vooruit naar een kamer zoals zo’n kamer altijd was.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, voor mezelf schrijf ik zobiezo door

Groetjes,
BellyBel

Had zin om even een ,,andere schrijfstyle'' toe te passen 

!