[Foto] Laris

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jettie

[Foto] Laris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 17:44

Ik heb een nieuwe lens, de 50mm 1.8 Lachen Superfijn ding. Vanochtend even wezen oefenen met mijn nichtje als model.

Afbeelding

Kleurenversie.

_Nikki_

Re: [Foto] Laris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:09

mooie foto, mooi scherpgesteld op het oog. dan krijg je een beetje een appart iedee. ik vind de zwart wit versie veel mooier dan de kleurversie...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:21

Wauw, gaaf Jet! Mooie nieuwe lens overigens *jaloers.
Ik vind de scherpstelling aan de ene kant erg gaaf, aan de andere kant zou ik liever het andere oog ook scherp willen zien. Maar daar zit ik nog wat in dubio. Verder mooie compositie e.d. Ik vind de kleurenversie meer warmte uitstralen, en daarom vind ik die denk ik mooier. Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:22

Oehh Jet! Je hebt je nieuwe lens!
Geweldig portret. Erg rustig, maar véél sfeer. Lovers
Voor het eerst dat ik een zwart-wit foto van jou zie geloof ik.
De blik en scherpstelling zijn erg fijn. Wel een beetje jammer van het wat dichtgelopen zwart. Althans, zo ziet het er op mijn beeldscherm uit.
Lekker bezig schat! Complimenten! OK dan!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:42

Nee, sorry... Dit is het niet voor mij. Écht niet zeg maar. Scheve mond
En dat komt voornamelijk omdat ik al zóveel foto's van jou heb gezien die zo zijn: scherpgesteld op één oog, heel dichtbij het hoofd enz. Dat gaat gewoon enorm vervelen zegmaar. (Voel me nu wel aardig lúllig overkomen, ik hoop dat je het niet zo opvangt!)

Doe een keer gek zou ik zeggen. Lachen

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:52

Mooi op het oog scherpgestelt maar de rest is voor mijn gevoel niet zo scherp. Ook irriteerd dat lichtere plukje haar rechts me een beetje. Maar netjes hoor Ja

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:09

Veirl schreef:
Nee, sorry... Dit is het niet voor mij. Écht niet zeg maar. Scheve mond
En dat komt voornamelijk omdat ik al zóveel foto's van jou heb gezien die zo zijn: scherpgesteld op één oog, heel dichtbij het hoofd enz. Dat gaat gewoon enorm vervelen zegmaar. (Voel me nu wel aardig lúllig overkomen, ik hoop dat je het niet zo opvangt!)

Doe een keer gek zou ik zeggen. Lachen

Ik ben het met Veirl eens. Een prachtige foto, ik doe het je niet na. Maar de meeste
foto's die je post zijn in deze compositie en scherpstelling. Ik ga trouwens voor zwart
wit, heeft veel meer rust en straalt nét iets meer uit dan de kleurenversie. Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 18:40

Haha joh Ann dat geeft toch helemaal niet. Haha! Vind het echt niet erg dit soort feedback te krijgen hoor.

Ik wil de komende tijd zeker meer experimenteren, ik snap ook wat je bedoelt, zie het zelf ook in. Dit was wel weer een vrij.. standaard-Jet-plaatje, maar bij 't proberen van iets nieuws neig je snel naar dat soort dingen en vond het toch een mooie plaat, dus vandaar dat ik 'm heb gepost.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:13

Ik ga met het commentaar wat al gegeven is mee. Vind dat je écht prachtige foto's maakt, maar zoveel van hetzelfde..
Vind ook deze foto weer érg mooi, maar dus wel erg eentonig, als je het naast veel van jouw andere foto's zet.

Ik ga die lens ook kopen van de week, haha! Haha!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:35

Ik ben het ook eens met de rest.
Heb nog niet veel werk van je gezien, maar ik vind het een beetje een standaardportret.
Nu wil dat niet zeggen dat het geen mooie plaat is, want het is zéker een mooie plaat.
Maar volgens mij kan het een stuk spannender Lachen

Ik heb 'm ook binnengekregen vandaag, haha wat een toeval allemaal Knipoog