Op het eerste zicht vind ik hem mooi. Zo'n grote headers vind ik altijd mooier
Leuke foto ook, heel mysterieus met die schaduw die over de ogen valt.
De reclame die komt maakt het wel wat minder professioneel, maar daar kan je zelf ook niks aan doen en aangezien je die kan wegklikken, niet al te storend.
Als ik naar het menu bovenaan kijk: heel goed gedaan, alleen jammer dat je 2 volle rijen en daaronder 1 blokje hebt. Enkel volle rijen zou mooier zijn, denk ik 
De copyright in je header, die (c) Elke Thomaesen, zou ik persoonlijk wel in een iets kleiner lettertype zetten.
De tekst heb ik hier en daar wat doorgelezen en is over het algemeen ook goed geschreven. Alleen een paar kleine dingen die storen:
Bij Home staat er eerst dat deze site één grote site is waarop je al je kunstwerkjes zet, en ergens verder in de tekst staat er dan '(...) het navigeren door deze (kleine) website'.
Wees ook consequent met het gebruik van U en je, bij contact staat er de ene keer U, de andere keer je.
Bij Horses, over dressuur, staat er 'niet je paard in de weg zitten', dat moet zijn 'je paard niet in de weg zitten.'
'maar er hoort ook bij, dat de (...)' > die komma hoeft daar niet.
(Maar ik zie net dat die van Wikipedia komt, dus daar hou ik over op)
De knop van Zaim Fahd is bij mij ook niet erg goed te lezen. En verder over die knoppen: er staat 'photo.', maar dat punt stoort me nogal omdat dat nergens een afkorting van lijkt te zijn. Als het van photography zou zijn, kan je het veranderen in 'Photogr.' of gewoon in 'Photos'. Maar ik ben wel erg perfectionistisch over zo'n dingen 
Over het algemeen: erg goed werk, hele mooie layout! 
[Nog geheel terzijde: wauw, die foto's van Pukkelpop zijn wel van héél dichtbij!]