[foto] Vaders & boom.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Annn

[foto] Vaders & boom.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 20:49

Vandaag werd ik eventjes mee gesleurd door mijn vader, hij had een omgevallen boom gezien en die vond die zo leuk om te fotograveren.. Tong uitsteken nu heb ik niet echt een leuke foto van die boom.. maar wel andere dingen Tong uitsteken

Afbeelding
Vaders met mijn kleine HuisTuinKeuken camera, en ik had lekker die van hem gejat
hier zie je ook dat het best hard waaide, ik was bijna weggewaaid haha Tong uitsteken

Afbeelding
De beruchte boom.. stukje dan Tong uitsteken beetje minder geworden door het uploaden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [foto] Vaders & boom.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:53

Die van je vader...Clown Je ziet die camera niet eens...zo klein is die!!! Haha!

Die boom...ik vind hem wel wat hebben maar ik had eigenlijk de gehele lengte van de boom scherp gezien. Maar je zal wel bewust voor deze scherpstelling hebben gekozen.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 20:55

haha ja mijn camera is nou eenmaal klein Clown je kan er ook niet zoveel mee, daarom jat ik die van mijn vader altijd Tong uitsteken

Maar even over de boom, ik had er ook nog een met een groter stuk scherp alleen dan met de bovenkant erop. maar die vond ik wat minder. Maar bedankt Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:07

Het duurde even voor ik snapte hoe die boom nou genomen is:P Leuk, maar het zou toch wat duidelijke rknunnen.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 15:44

haha Tong uitsteken
dankje Lachen ik zal er de volgende keer op letten als ik weer iets in die richting doe Lachen