[TEK] revolver

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] revolver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:30

ik heb net een tekening gemaakt van een revolver ik wou hem effe delen met jullie
en vragen om tips want ik vind schaduwen heel erg moeilijk
ik teken alles na kwa verhouding altijd wel goed maar die schaduwen Huilen

hier is hij:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 28-01-07 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: (tek) > [TEK]

Denise

Re: [TEK] revolver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:04

Toen ik zag staan: Tek. revolver, kwam er een plaatje in m'n gedachten en die zag er ongeveer zo uit als deze. Mooi gedaan! Van schaduw kun je eigen schaduw maken, wat betekent dat je een zonrichting kiest en dan de schaduw op de revolver zelf tekent. Je kunt ook slagschaduw maken op het opp waar de revolver op ligt.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:05

Wauw!
Toen ik de titel zag wist ik niet goed wat ik me erbij voor moest stellen, maar hij is erg gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:05

dankje! jha ik heb volgens mij nu de schaduwen een beetje verkeerd gedaan Tong uitsteken
op de foto was de schaduw anders asl dat ik hem wou dus ik had van allebei wat gedaan nu ziet het er niet meer zo super uit maarja Tong uitsteken

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:18

Vind je tekening best mooi, probeer idd wat meer met schaduwen te werken.. Weet dat het moeilijk is maar je moet gewoon overdreven proberen, niet elke tekening hoeft 'perfect' te zijn, en daarmee bedoel ik dat je beter een tekening kunt maken waarin je veel geprobeerd en geexpirimenteerd hebt, dan een tekening die gewoon simpel is ingekleurd. Knipoog
Ik vind hem dan ook wat 'plat' ogen, maar dat komt dus door de schaduwen en licht. Dus werk eraan Lachen
Suc6 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 07:05

dankje! jha ik ben inderdaad heel erg ermee aan het oefenen Tong uitsteken ik wil ook graag beter worden als ik hier alles voorbij zie komen zo;) ik heb op t moment weer een opdrachtje kan ik weer lekker oefenen Tong uitsteken