[verh] Another Teen Diary

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lessien_2810

[verh] Another Teen Diary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 18:19

Waar: Verveelt achter de computer
Wanneer: Zaterdag 27 januari 16:40
Pukkels: 4 ofzo
Gewicht: veel te veel, moet maar eens aan de Sonja Bakker.

Lief vies, smerig dagboek,

Ja, zo ga ik je vanaf nu noemen! Altijd weer iets origineler als Anne of Marieke of meer van die verwijfde namen (lees: dat is gay). Compleet uit verveling ga ik je uitschelden voor viezerik! Geeft mij ook weer een gevoel dat ik lekker alles kan zeggen zonder dat ik me moet gaan zitten schamen omdat je het waarschijnlijk vies gaat zitten vinden! Achja meer dingen heb ik niet te doen om de tijd te kunnen doden. Hartstikke lam van gisteren zit ik nu knorrig voor me uit te staren op een computerscherm. Om de 5 min. begint m’n telefoon te vibreren als een… tja. Iemand schijnt me willen te bellen, maar jammer genoeg… is de telefoonbatterij ook niet meer wat het geweest is. Ben te lui om dat ding aan de oplader te gooien. Luister een veel te mooi liedje. (Your Guardian Angel – Red Jumpsuit Aparatus voor de nieuwsgierigen onder ons.)

Op een of andere manier heb ik de hele nacht wakker gelegen door middel van “denken”. Jij denkt natuurlijk al “waar zou die muts aan denken? Wat heeft een 16 jarige puber nou te stressen?” GENOEG! Nou ik zal het jullie in 1 woord snel duidelijk maken. “Maagdelijkheid”. Daar draait de wereld om volgens mij als ik het zo hoor, naaien, naaien en nog eens naaien. Als ik er al aan denk…VLUCHT! Onder biologie hebben we het op het moment over hoe beesten met elkaar seksen, wat voor gedrag ze erbij tonen en wat voor gedrag ze in principe horen te tonen. Terwijl ik me toch af blijf vragen, waarom hebben ze niet zo’n duidelijk overzicht bij mensen? (Zoiets vroeg een jongen ook al onder de biologie les… alleen dan vanuit een ander perspectief, waarom vrouwen een slaven zijn en mannen geen seksgoden, compleet iets anders dus! Deze vraag was mijn originele creatie van mijn geest!) Dat zou het een stuk eenvoudiger maken en hoefde ik (en waarschijnlijk ook meerdere mensen) zich niet zo druk te maken en tekort lijden aan zelfvertrouwen. Dat het niet altijd om uiterlijk draait maar ook op de manier hoe je jezelf uit. Breng ik je in de war? Misschien wel, misschien niet. Maar toch… is het zóóóóó waar dat beesten soms dezelfde manier van gedrag hebben als mensen (jaja, zelfs onder het tekenen en schetsen vat ik nog iets op in de les) Ze hoeven het mij niet te vertellen, dat hoort je sowieso al op te vallen toch? Snotverdesnotver! Net zoals die 2 vliegen die me al de hele dag niet met rust willen laten, zitten de hele tijd op het toetsenbord kleine vliegjes te maken! Eikels. Ze doen het gewoon express. Of ben ik nu gek? In ieder geval, wat ik wilde vertellen, dat beesjes net zoals mensjes seksen toch? Zoals; de leeuw paart met het vrouwtje, en vertrekt weer. Of; de bitsprinkhanen paren en daarna eet het vrouwtje het mannetje op (voor de kannibalen onder ons natuurlijk, of de menkillers) Een pinguïn die paart in het bijzijn van vele toeschouwers, en zo kan ik nog wel úúúúúúúren doorgaan. Oef die biologieles was me toch iets te veel, stomme oetlul van een leraar die me beetje strafwerk op gaan zitten geven (om de begrippen “beter” te “leren” hij kan m’n kont kussen volgende keer!) En raad eens, dankzij HEM staat mijn hele bloemetjes en bijtjes verhaaltje dus HIER! Let’s kick his ass! Dankzij hem heb jij deze onzin zitten lezen, erg toch? Pak ‘m wel eens terug voor je, beloof ik. Leuke nieuwe vraag voor hem voor de biologieles: “meneer, worden beesjes eigenlijk wel verliefd op elkaar voordat ze naar bed/nest/hol gaan?”

Ohja en nog iets! Er viel me iets op toen ik laatst moest werken. Het was donker, ik moest werken…en zat als een ijsklontje op de fiets met enorme stress. We hebben de lijst binnengekregen wanneer we de maand januari moesten werken. En natuurlijk, Di-Rect zou komen. Ik zat die avond op de fiets om te werken voor Di-Rect. (ook maar een puur gelukje, was ook niet door god aangewezen om die avond te werken, mocht voor iemand anders invallen!) In ieder geval, ik kwam daar binnen, en wist zeker… dat dit geen goede avond zou worden. Ik wilde meteen de kou uit naar de kleedkamers, ik wist dat die gupjes van Di-Rect zich daar ook zouden omkleden, dusja… niets aan de hand, gewoon ontspannen, gewoon doorlopen. Natuurlijk stonden de deuren van alle kleedkamers wagenwijd open, en ja… je raad het al, ik zag spike staan. Kreeg het stikbenauwd! Oef! Dat is best wel raar als je jezelf in 3 mensen opsplitst, nummer 1: “Blijf staan kreng! Probeer met hem te praten ofzo!” nummer 2: “ALARM ALARM! Ga je rest van de ouvreuses halen!” nummer 3: “Run Daphne Run! Paniek in de tent!” Aangezien ik maar een halve seconde had om na te denken besloot ik toch om die halve seconde te verlengen naar 10 seconden. (wat vrij gehypnotiseerd uitzag) appelflap wat stond ik toch weer voor banketstaaf, maarja zo zit ik meestal ook in elkaar.
Ben uiteindelijk toch maar naar de kleedkamer gelopen (iemand van de techniek besloot gehypnotiseerde “fans” af te stoten door de deur gewoon zo hard mogelijk dicht te gooien recht voor mijn neus, AUW!)

De rest van de avond heb ik wel redelijk kunnen werken, natuurlijk mezelf af en toe HELEMAAL kapot geïrriteerd aan die huppelkutjes met hun innerlijke uitwendige stress. Dat zag er heel raar uit. Dan komen ze eerst gewoon opeens uit de zaal, smijten met de deuren en rennen de trappen af! Schreeuwen en gillen maar wat door het gebouw heen en dan als ze klaar zijn en moe zijn, lopen ze weer naar boven naar hun plaats en dan is het weer voorbij (raar hé, ik dacht dat ik gek was) Ondertussen tijdens het werk stond ik maar een beetje een praatje te maken met het t-shirt-verkoop-vrouwtje. Scheen heel aardig te zijn en ook nog eens gewend aan al die stress. Later bleek zij dus de moeder van Spike te zijn. Die had ik niet zien aankomen. Al snel kreeg ik te horen dat ik van mijn baas eventjes de zaal in mocht, even kijken wat “de mannen” er van bakten. Nouja, zoveel hoorde ik er eigenlijk niet van. Alleen maar meisjes “Jamie Jamie Jamie!” schreeuwen. Dan is de verleiding af en toe wel heel erg om een schoen te gooien (zou handig zijn geweest want ik had pijn aan mijn voeten als de ziekte!) *dang* STERF! Ik wilde zo snel mogelijk de zaal uit en ben een beetje gaan rondhangen, zo erg was het daarna niet meer. Na de pauze VEEL opruimen, puur slavernij (arme ik). De voorstelling was al vroeg afgelopen en vlak daarvoor begon het geschreeuw natuurlijk weer “EEERRGGGHHH!!!” Zoek dekking! Kudde standaard buffels op komst! Sukkels. Dat vind ik altijd zo rot aan mensen in principe (vat me niet verkeerd, ik “hou” van mensen, alleen dan op een andere manier) altijd op elkaar lijken, als ik elke dag in de aula kijk denk ik vaak “agg, wat ziet het zooitje er toch weer lekker doorsnee uit, BWERGH!” Voor mijn gevoel loopt iedereen achter elkaar aan, het loopt in een rondje… best grappig, maar wel zielig! Daarom hou ik er van om altijd anders te zijn (ghehe!) In ieder geval, terug naar de situatie!!! Ik stond in de garderobe en er kwam geen hond de jas ophalen, dus we stonden daar allemaal uit onze neus te peuteren. Later scheen, dat ze met de limousine van Di-Rect aan het rondrijden was, langs de Albert Heijn (ergens aan de andere kant ofzo van het lelijke gehucht), terwijl wij zeker wisten dat “de mannetjes” nog in hun hok zaten. Zou wel zijn geweest om die meisjes weg te krijgen. (Slimme chauffeur! Slimme chauffeur!)

Mocht eindelijk me hok uit… en toen… WOESJ gebeurde het! We waren de sleutel kwijt van de kleedkamer, dus ik stond voor de kleedlokalen te wachten in mijn uppie. Een paar ouvreuses stonden al bij de kleedkamer, maar op een of andere manier dacht ik toch “ik blijf staan! Zoek het maar uit!” En natuurlijk, Spike kwam om de hoek kijken… daarna Tim, Bas en uiteindelijk Jamie! Tamara (collega) was net omhoog gelopen en ik riep haar terug! (“Eey doos! Die tuubjes staan hier!”) Natuurlijk kwam de hele afdeling ouvreuses naar onderen gedonderd. “OEW JAMIE OEW JAMIE!” En ja hoor, hij heeft lef! We stonden voor zijn neus maar hij wilde er doorheen. Hij moest schijnbaar naar de w.c. (kan me best voorstellen dat dat niet altijd lukt) Hij keek recht voor zich uit en schonk helemaal geen aandacht aan iemand (vrij begrijpelijk, hij’s arrogant en knap, dat krijg je dan) Zelfs de ouvreuses begonnen allemaal te schreeuwen waar ik toch wel knettergek van werd! Van hoge piepklanken tot hele lompe kakelgeluiden! Maar toch, is het mezelf weer gelukt om mezelf voor gek te zetten. (had jij anders verwacht dan?) Ik zei: “en nu wegrennen ja!” ik bedoelde dat eigenlijk tegen mijn collega’s, als er een moment zou zijn wanneer ze juist niet weg zouden rennen dan was het dat moment wel! Jamie voelde zich (die ene halve seconde, wat een wonder dat ik het allemaal nog weet, heb ook maar het geheugen van een mossel) aangesproken en keek me best pissig aan. “Oef!” dat zou ik op dat moment gedacht hebben… maar voor de verandering dacht ik “Schijt!”. Dat jong weet overmorgen toch niet meer wie ik ben, wat kan het mij dan ook nog verrekken toch? Na deze gigantisch stress-atoom-bom toch maar naar de kleedkamers gelopen onder het genot van de uitspraken “zag je dat? Hij keek naar mij!!” of “Ohhh!! Hij is zo mooi! Ik ga er later mee trouwen”. (op dit soort momenten heb je nog een andere schoen over om mee te gooien! Ik ben niet jaloers hoor om fatsoenlijke en natuurlijke gedachtes te hebben hoor, echt niet! *uche uche*) Ik liet ze maar lekker verder dromen en ging naar mijn eigen bedje om over mijn eigen wereld te dromen zonder schoenen te hoeven gooien *zucht* wat is de nacht toch mooi.

Lessien_2810

Re: [verh] Another Teen Diary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 18:43

someone?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 08:02

Ja ik.

Moeilijk en niet echt leuk om te lezen, je verwoord het niet zo mooi vind ik. Maar ik heb niet zo'n hoog concentratie vermogen, dus misschien iemand die dat wel heeft kan dit wel goed lezen. En wil er nog even bij zeggen dat als je hier serieus mee verder wil gaan je het nooit zou kunnen uitbrengen omdat je dan plagiaat pleegt op de dagboeken van britget jones.

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 18:01

waar gaat bridget jones dan precies over?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:00

Ik denk dat eknein hier op doelt:
Waar: Verveelt achter de computer
Wanneer: Zaterdag 27 januari 16:40
Pukkels: 4 ofzo
Gewicht: veel te veel, moet maar eens aan de Sonja Bakker.

Verder zou je het inderdaad meer kunnen uitwerken. In een dagboek hoort meer gevoel thuis, je verteld er je geheimen in. Het komt nu meer over op een verslag dat je zomaar verteld, een weblog.