[tek] vriendin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

magli

[tek] vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 11:22

In school was een vriendin bezig met mij te tekenen, op een nogal belachelijke manier. Dus ik begon haar ook te tekenen, was begonnen met een cirkel. Lachen En oppeens had ik wel zin om verder te doen en vriendin wil nu dat ik de tekening van haar afmaak.

Ik heb totààl géén tekentalent, maar soms (lees: bijna nooit) teken ik wel nog eens graag. Hier de foto's:

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding

Probleem is nu, ik kan echt geen neus tekenen. En de verhoudingen zullen wsl ook niet kloppen, maar zoals ik al zei : ik teken haast nooit. Iemand tips voor de neus? Knipoog

Celine_M

Re: [tek] vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 11:25

Ik denk dat je dit beter op CB zet?

magli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 11:25

Hoe kan ik mijn bericht verplaatsen?

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 11:27

Er is -getemt- een mod, zal de tekening wel verplaatsen Lachen Ik vind het best goed als je bijna nooit tekent, zelf kan ik de neus ook niet erg goed, dus daar kan ik je niet mee helpen..

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 11:28

--> CB

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:40

Moderatoropmerking:
Verzoek tot het posten van onderbouwd commentaar. Probeer uit te leggen waarom je iets wel of niet mooi vind en geef de TS tips.
Diverse berichten verwijderd.

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 09:46

Hmmm.. Ik vind haar een beetje droevig kijken. Maar misschien was dat wel de bedoeling dat weet ik niet..
De haren vind ik erg goed gelukt, alleen heb jij alleen aan de zijkant van haar hoofd haren gemaakt. Of zie ik dat verkeerd?

Ik denk dat ik hem mooier zou vinden als je hem niet had ingekleurd, maar verder vind ik hem prima gelukt, vooral als je zegt dat je haast nooit tekent. Lachen

magli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 18:30

Ik vind haar ook droevig kijken, was niet de bedoeling, maar zou niet weten hoe ik het moet veranderen .Knipoog Weet wel niet wat je bedoelt met de haren aan de zijkant. Nu vind ik het ook wel jammer dat ik hem heb ingekleurd, maar dacht dat het leuk zou zijn, niet dus. Bedankt voor de reactie trouwens,