Ik had bij allemaal wat meer contrast willen zien, ik vind ze wat flets zo. Bij 3 vind ik de boom rechts storen. Misschien was het de bedoeling maar ik had een andere compositie gekozen. En 5 vind ik niet echt wat hebben, het is een leuk idee maar ik vind de uitwerking minder. 4 vind ik wel leuk maar alleen dus te flets.
Eigenlijk was het wel bewust mijn keuze om de boom voor het kasteel te laten vallen en ik snap niet zo goed wat je met 'flets' bedoelt? Kun je dat eens uitleggen?
Ik vind het fijne plaatjes om naar te kijken! Marlies bedoelt met flets dat de kleuren wat grauw lijken, deze mogen er meer uitspringen, zo gaan je foto's meer leven. Wat ik nog wel mis hier is wat scherpte-diepte spel. Op die manier kan je de aandacht echt naar een bepaald voorwerk trekken zoals bij de mensenmassa en je kasteel met boom, dan wordt het nóg interessanter om naar te kijken.
Bedankt Shalimar, de bewerkte foto is mooi, maar oogt voor mij erg nep. Je ziet duidelijk dat het niet echt kan zijn door de kleuren en scherpte en dat vind ik persoonlijk jammer.