Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
heel handig 
probeer ook iets meer te vertellen over de omgeving en/of over het karakter van de hoofdpersoon, hierdoor kan je onder andere meer meeleven en het leest prettiger, omdat je jezelf ook meer kan inleven.
Kimmm schreef:het is leuk geschreven, let inderdaad even op de spelfouten, veel kan je eruit halen door het nog een keer te lezen voor het te plaatsen. schrijf je in word? dan kan je namelijk gebruik maken van een spellingscontroleheel handig
je schrijft het verhaal in de ik-vorm, ik vind dit persoonlijk een van de moeilijkste vormen om in te schrijven. je doet het erg goed, maar hou er rekening mee om niet regelmatig een zin te beginnen met 'ik'. dit stoort me namelijkprobeer ook iets meer te vertellen over de omgeving en/of over het karakter van de hoofdpersoon, hierdoor kan je onder andere meer meeleven en het leest prettiger, omdat je jezelf ook meer kan inleven.
dit zijn trouwens alleen maar tips/opmerkingen en zeker geen aanmerkingen!
Isabellover schreef:ok. Ik probeer het ook wat misterieus te houden zodat je meer zin hebt om door te lezen wat er nou aan de hand is zegmaar.
Ik probeer al heel erg te letten op het IK maar dat is best moeilijk. ik zal er nog extra op letten.
als je bijvoorbeeld meer de omgeving beschrijft, dan kan je als lezer zelf een heel wereldje eromheen bedenken waar je dan instaat, zeg maar. vertel het misschien een beetje onduidelijk 
dus daar hoef je je geen zorgen over te maken