[FOTO] Met de Honden op het Strand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte_

[FOTO] Met de Honden op het Strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 20:28

vandaag wat fotos proberen te maken op het strand..
ze zijn niet overal even scherp , maar er stond nog al wat wind dus het was moelijk mijn camera stil te houden Lachen

eigen commentaar:
* letten op een rechte horizon
* camera stil houden Tong uitsteken

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9. een bewerking:
Afbeelding

laat even een berichtje acter Lachen commentaar en tips altijd welkom

Doei!

Anoniem

Re: [FOTO] Met de Honden op het Strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:33

Superfoto's mirte !! Mooie foto van mazzel Tong uitsteken (7)

Julia

Re: [FOTO] Met de Honden op het Strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:06

Deze foto's zijn alweer een stuk beter ondanks de wind! Lachen

Foto 1: Leuke actie foto. Jammer van de scheve horizon. Dat kun je eventueel nog recht maken met een bewerkingsprogramma.
Foto 2: Horizon is hier rechter, netjes. Fijne foto met veel diepte. Nice! Compositie is wel vrij saai.
Foto 3: Hier heb ik gemengde gevoelen over. Nagelbijten / Gniffelen Aan de ene kant vind ik het jammer dat niet goed kunt zien dat het voetstappen van de hond zijn, aan de andere kant interesseert me dat juist. Compositie had hier wat spannender mogen zijn.
Foto 4: Leuk idee. Nogmaals jammer van de scheve horizon. Wel weer vrij veel diepte in de foto. Waar ik persoonlijk er van houd.
Foto 5: Een té groot onscherp oppervlak, dat stoort me mateloos. Daardoor heeft de foto ook weer minder diepte, jammer.
Foto 6: Beter. Véél meer diepte. Onscherpe paal stoort me nu niet. Ik zou wel even dat paarse vlekje wegwerken.
Foto 7: Compositie is saai. Te centraal. De hond is onscherp.
Foto 8: Nogmaals een saaie compositie. Dit maal wel vrij scherp. Weer die scheve horizon.
Foto 9: Leuke foto. Hier wel veel diepte. Lijkt niet helemaal lekker scherp. Mag ook wat meer contrast toevoegen.