). Waar ik ga, gaat mijn nieuwe camera (fuji finepix s5600) natúúrlijk mee, en bij dit uitstapje werden er dan zeker foto's gemaakt.
Enige probleem was, dat ik in m'n eentje op een nogal stuiterend paard zat, dus bijna niet de goede instellingen kon vinden, scherpstellen érg moeilijk ging, en de juiste compositie vinden vanaf de rug van je knolletje is toch érg lastig, ben ik achter gekomen.
Toch ben ik erg trots op deze foto's, gewoon, omdat het zo'n heerlijke rit was! Graag wil ik tips, opmerkingen en afkrakingen, kan ik alleen maar van leren, reacties als 'leuk hoor' heb ik namelijk weinig aan

Helaas is de kwaliteit door verkleinen en uploaden heel erg achteruit gegaan. Hele pixelige vlekken op z'n hals..

Rare, wazige vlekken komen doordat ik de lens lekker heb zitten 'bevetten' met m'n vingers haha, érg slim. Nót!

Dit vind ik zelf een heerlijke foto. Toch het paard erop, maar niet echt met het doel gemaakt om hem op de foto te zetten. Jammer genoeg écht niet scherp, en ik irriteer me aan de witte schuimstipjes op zijn hals.

Tja, die man was écht niet de bedoeling
Na deze foto was de batterij leeg, en van mijn reservebatterijen was ik er onderweg 1 kwijtgeraakt, dus kon geen nieuwe foto meer maken. Dus moest ik het hier maar mee doen. Baal echt ontzettend van die man die daar loopt, maar hij dook ineens op achter Lesters hoofd, had hem niet zien aankomen haha
Tips erg graag dus!

had het niet door