)Stap 1.
Download het lettertype Hearts Galore dit kun je doen op www.dafont.com , het lettertype staat bij de h
als je niet weet hoe je lettertypes moet dowloaden of toevoegen aan je PC kun je kijken in alles wat je met photofiltre kunt doen 2 het 3e of 4e bericht op de eerste pagina.Stap 2.
Zoek een leuk plaatje uit waar je je rand omheen wilt.
Ik gebruik deze, van google.

Je opent photofiltre en je opent het plaatje.
Stap 3.
Nu zoek je een leuke achtergrond kleur uit voor je hartjes rand, ik kies zwart.
Dan klik je op deze knop

Dan zet je de breete en de Hoogte ongeveer 35 pixels groter en de achtergrond kleur zet je op de kleur die je de balk om je plaatje wilt.
Stap 3.
Je klikt nu op deze knop

En zet het lettertype op hearts galore, de kleur op de kleur die je je hartjes wilt nu typ je 3 keer achter elkaar dit tekentje # dan zie je dat er een heele strook hartjes komt te staan.
De grote doe je zo groot als jij je hartjes wilt en de hoek zet je op 0.
Dit zijn mijn instellingen maar jij kunt natuurlijk de kleur en grote anders doen

Stap 4.
Je hartjes zet je onderaan je plaatje over je balk heen en je hebt de onderkant van je hartjesbalk al

Ik heb nu dit.

Dit doe je nu Nog een keer met precies dezelfde instelligen alleen nu zet je je hartjes in de bovenste balk.
Nu heb je al 2 hartjes balken.
Stap4.
Dit doe je nog een keer alleen zet je de hoek nu op 90, Nu zet je je tekst aan de linker kant van je plaatje op de balk.
Dit doe je nu nog een keer alleen zet je de hoek dan op -90, nu zet je je tekst aan de rehcter kan van je plaatje over de balk.
Sla je plaatje op en klaar

Dit is die van mij geworden

.