[FOTO] Hertje uit een kerststukje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Hertje uit een kerststukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 22:39

Net was de electriciteit een uurtje uitgevallen in ons huis, dus ik dacht, dan maak ik even fotootjes Lachen
Het was dus pikdonker in huis, en ik vond dit 'hertje' in een kerststukje naast een brandende kaars, vandaar dus de belichtte rechterkant.. Ik heb hem een klein beetje bewerkt, maar niet drastisch ofzo Knipoog

Afbeelding

Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik 'echt' foto's maakte met een donkere achtergrond, dus ik wil hier graag onderbouwd commentaar op Lachen

Debb

Re: [FOTO] Hertje uit een kerststukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 22:43

Mooie foto Pien! ik heb er niet veel verstand van, dus commetaar kan ik je niet geven Knipoog
Alleen links zie je, ehm ja wat is het ongeveer naast het snuitje een vierkant met kleine vierkantjes erin, goh dat is duidelijk Schijnheilig Dat vind ik een beetje storen, maar voorderest mooi! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 22:48

Die zie jij, ik zie hem alleen als ik de foto lichter maak, maar je hebt gelijk, de achtergrond is niet pikzwart, dat kon ik wel bewerken, maar dan werd het een beetje nep Knipoog
Maar bedankt Ja

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:25

Ik vind hem best geinig
Stoor me alleen aan de achtergrond, zou zelf de boompjes zeg maar, weg photoshoppen Bloos

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:20

heey plien Haha! mooie foto! leuk met dat zwart zo en dan dat hertje erdoorheen Lovers

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:41

Ik vind 'm ook wel leuk Paolien Lachen
Dat zwarte erom heen vind ik wel mooi! Zo heb je toch nog een voordeel aan de stroom die was uitgevallen Knipoog