Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Fleur_hvj schreef:Klaartje gaat verhuizen . Ze wil echt niet want dan gaat ze al haar vrienden missen en kan ze niet meer op haar lievelingspony Banjo rijden. Maar ze moet want haar vader zijn werk is anders veel te ver. Dusja dan breekt de dag aan dat ze gaan verhuizen. Als de eerste zonnestralen door haar raam schitteren ,springt ze uit haar bed en gaat zich snel omkleden. Want vandaag is het waarschijnlijk de laatste keer dat ze Banjo zal zien. Ze neemt vlug een boterham en rent naar buiten. Ze laat eerst nog een briefje achter voor haar moeder: "mam , ik ben naar de manege om u ben ik er weer " . Zo snel ze kan fietst ze naar de manege. Als ze daar toekomt zijn er nog niet veel mensen , maar haar vriendengroepje is er wel want ja het is ook de laatste keer dat ze hun zal zien. Ze zullen wel nog afspreken maar alleen in de vakanties dan. Eerst gaat ze bij al haar vrienden die haar allemaal een dikke knuffel geven. Dan rent ze naar Banjo en geeft hem ook een dikke knuffel. Snel gaat ze poetsspullen halen en begint hem te poetsen. Na 2 uur heeft ze wel dorst gekregen en ze ruimt alles op en gaat binnen iets drinken. Dan vraagt ze of ze nog even een buitenrit met Banjo mag maken. Natuurlijk mag dat ze vraagt aan haar beste vriendin, Larrisa of ze meegaat. Samen rennen ze door de bossen, in volle galop. Na een tijdje keren ze dan maar terug want de paarden worden moe. Op de terugweg springt er oppeens een paard in volle galop voorbij hun. Het paard rent de kant van de grote weg op. "oh nee we moeten er achteraan" zegt Larissa. In volle galop rennen ze achter het paard. Gelukkig wordt het paard al snel moe en begint het trager te lopen. Enja dan kunnen ze eindelijk het paard inhalen. ze sluiten hem in en met een halster ,die Klaartje in haar rugzak had zitten voor moest er een kopstuk stuk zijn, vangen ze het paard en lopen er mee naar de manege. Daar zetten ze het paard in de stal. Ze geven het paard drinken en wat eten en wrijven hem droog. Ze besluiten dat ze het paard een naam moeten geven want hem altyd me "het nieuwe paard" aanspreken is ook niet echt fijn. Na lang discusiëren is de naam Star geworden. De manege-eigenaar vind het wel goed dat star daar een paar dagen blijft staan maar hij wil er niet voor blijven zorgen want volgende week komt er een nieuw paard en hij heeft dan niet genoeg stallen. Dus moeten ze een oplossing vinden. Ze besluiten om aan iedereen te gaan vragen wie er zijn paard verloren heeft. Maar niemand mist een paard. Tja dan op het internet maar. ze zetten het op het internet en hopen dat er snel reactie op komt. Na een uurtje horen ze een auto op het erf rijden. Ze kijken maar herkennen de auto niet? Pff zal wel weer een beginneling zijn die voor 2 lessen komt rijden en dan weer stopt met paardrijden. Als er oppeens een zware man uit de auto komt gestapt. Hij komt met zware stappen de kantine binnen. "Hebben jullie soms een licht bruin paard gezien?" brult de man. "Is het een paard met 4 witte voetjes en een bles?" vraagt Nienke(1 van Klaartjes vriendinnen) ."Euhm dat weet ik niet hoor daar let ik niet op." brult de man terug." Maar laat me het paard eens zien". ze stappen naar de stallen. En als ze star laten zien begint de man te roepen:" Stom beest wat doe jij hier nu. Jij moet werken niet zitten eten en rusten!!!" ."Is dat uw paard meneer?" vraagt Klaartje stil. " Ja natuurlijk dat is mijn paard. Kom ik neem haar direkt mee naar huis". Hij neemt een touw en doet bruut het halster om. Star weigert mee te komen. De man neemt een zweep en begint op Star te slaan. Star beeft van de schrik en trekt aan het touw maar de man wil haar niet los laten. Hij blijft maar slaan en Klaartje en haar vriendinnen staan te roepen en proberen de man te doen stoppen.Maar e man blijft slaan en duw Klaartje en haar vriendinnen weg. Star blijft maar trekken en valt op de grond.

maar hoeso verkracht dan? Of heeft dat iets met het crea bea toppic te maken, dat weet ik allemaal niet want kom hier eingelijk nooit..