[Foto's] Shoot van Maartje [Many]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkk

[Foto's] Shoot van Maartje [Many]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 14:07

Hier een paar foto's mijn kant van de shoot van Maartje en mij.
De foto's zijn gemaakt met de Fuji Finepix s5600. Het was voor het eerst dat ik deze camera in handen had, dus wees niet te hard. Tong uitsteken

Eerst even een wat flauwe foto Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let op; Op al deze foto's rust een copyright. Het is dus niet de bedoeling dat ze voor andere doeleinden worden gebruikt!

Commentaar gewenst.

Anoniem

Re: [Foto's] Shoot van Maartje [Many]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 14:09

Mooie foto's!! Lachen Heb er verder geen commentaar op want heb verder geen foto-verstand ofzo, maar vind ze echt mooi! Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 14:20

Ik vind de persoon wat minder passend. Ze moet wat meer lachen Tong uitsteken Ik vind foto 1 het leukste. Er mist gewoon een bepaalde uitstraling, welke kan ik je helaas niet geven.

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 15:46

mooi hoor, ziet er goed uit, kwaliteit is ook goed.

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 18:03

Leuke foto´s! Alleen Maartje mag wel iets meer lachen! Haha!
Die eerste foto vind ik echt super. Lachen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 21:31

1] Hele leuke foto, alleen jammer van de fietsen.
2] Wel leuke foto, maar mag wel wat meer lachen.
3] Ze kijkt net als een hond. Haha! (niet beledigend bedoeld ofzo hoor) Maar die ogen zo, hoofd beetje scheef. Lachen
4] Leuke foto.
Vind ze verder wel wat eentonig, behalve dan de eerste. Probeer wat andere composities en andere houdingen. Lachen

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 10:15

Grappig dat iedereen zegt dat ik meer mag lachen. Ik vind zelf namelijk dat je op foto's niet altijd hoeft te lachen, zeker niet in zo'n shoot. En nog grappiger, dat iedereen foto 1 het mooist vindt. Die was namelijk even tussendoor, gewoon even een flauwe foto Haha!
Nynke, ik vind ze mooi geworden, zeker omdat jij (en ik ook) voor het eerst met die camera fotografeerde.
Waarschijnlijk heb ik nog wel meer foto's, maar die moeten nog even verkleind etc. worden.

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 13:04

Weetje?
De foto's die vaak voor de grap worden genomen, zijn vaak de leuksten! *LOL*
Vind ik vaak dan, echt hoe jezelf bent dan. Lachen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 14:47

Many schreef:
Grappig dat iedereen zegt dat ik meer mag lachen. Ik vind zelf namelijk dat je op foto's niet altijd hoeft te lachen, zeker niet in zo'n shoot. En nog grappiger, dat iedereen foto 1 het mooist vindt. Die was namelijk even tussendoor, gewoon even een flauwe foto Haha!
Nynke, ik vind ze mooi geworden, zeker omdat jij (en ik ook) voor het eerst met die camera fotografeerde.
Waarschijnlijk heb ik nog wel meer foto's, maar die moeten nog even verkleind etc. worden.

Je hoeft ook niet op elke foto te lachen, maar áls je lacht. Moet je wel echt lachen, jij hebt op de meeste foto's dat je een heel klein beetje (probeerd?) te lachen, dat komt een beetje geforceerd over.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 18:23

Nee, ik denk niet dat het hier aan het lachen van het model ligt. Maar aan de uitstraling. En dit gaat misschien heel lüllig overkomen, maar de persoon op de foto's heeft gewoon geen uitstraling en daardoor worden de foto's flut. Zou je iemand hebben die heel erotisch/kwaad/verdrietig/ziek kijkt: dan heb je een iig een emotie en die kun je uiten op een foto.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 18:39

Vind de foto's wel leuk en zo, maar verder niet echt speciaal. Kwaliteit is verder wel goed. Lachen

Oop de hoofdfoto's kijkt Many nogal afwezig en zo, en dat vind ik de foto's niet goed doen. Als de emotie die ze toonde wat interessanter was, werd de foto meteen ook niet meer zo standaard.