[Verhaal] Opgesloten herinneringen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

victorielove

[Verhaal] Opgesloten herinneringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 20:26

Ik heb een tijdje geleden een stukje van een verhaal geschreven en mijn vriendinnen vonden dat ik verder moest schrijven en andere mensen het verhaal moesten laten lezen dus vandaar hier mijn verhaal. Veel plezier en tips zijn altijd welkom!

"Laat het stoppen! Stop, stop, stop!!" Milly schiet overeind in bed en grijpt naar haar hoofd. "Het moet stoppen!" snikt ze zachtjes. Haar pyama plakt aan haar lijf van het zweet en haar hoofd tolt. "Die nachtmerries, ze stoppen niet, nooit meer." snikt ze angstig en valt weer terug in haar zachte kussen. Ze ligt roerloos op bed, bang bij iedere beweging dat alles weer terug komt. Ze staart naar het plafond en bij iedere herinnering siddert ze van angst. Ze voelt de handen nu nog op haar lichaam, ze waren overal. De tranen schieten in haar ogen, maar probeert ze weg te knipperen. Ze kijk om zich heen en inspecteerd de kamer voor ze opstaat van haar bed. Regelrecht loopt ze naar haar toilettafel en leunt ertegen aan terwijl ze in de spiegel kijkt. Afschuwelijk! Is het enige wat ze denkt bij zichzelf. Vernietigend bekijkt ze haar eigen spiegelbeeld. Ze wend haar gezicht van de spiegel af en haar blik valt op enkele foto's van zichzelf. een klein lachend meisje met blond lang haar en haar teddy beer tegen haar zij geklemt, staat op de foto. Op een van de andere foto's staat dat zelfde meisje met een prachtige gele jurk aan. Ze herkent zichzelf niet eens meer op de foto's. Van dat vrolijk, lachende meisje is nu niets meer over. Ze smijt de foto's tegen de houte vloer. scherven schieten alle kanten heen. Ze zakt op haar knieeën en brengt haar handen voor haar gezicht. De tranen rollen over haar wangen en haar ogen staan dof. Snikkend pakt ze een glas scherf en knijpt er hard in. Bloed sijpelt langzaam uit haar vuist en daalt neer op de houte vloer. Twee klamme handen raken haar schouders en troosten haar. Haar moeder, Mariam, opent haar hand en de glasscherven vallen terug van waar ze vandaan kwamen. Ze nesteld haar betraande gezicht in haar moeders hals en huilt een hele tijd.

en wat vinden jullie? willen jullie een vervolg?

Liefs Patty

hoiallemaal

Re: [Verhaal] Opgesloten herinneringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:21

ik vind het een leuk stukje..
Van mij mag je er een vervolg bij doen Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 10:47

het is een leuk stukje, maar lees deze quote even: (viewtopic.php?f=68&t=564945)
Citaat:
Verhalen
1 ) Probeer zo veel mogelijk complete verhalen op Bokt te zetten, verhalen dus met een begin, midden en einde. Als je toch een verhaal/roman in delen op Bokt wilt plaatsen, geldt er een minimum van 1500 woorden per plaatsing. Dat is ongeveer 3 pagina's tekst in Word.

dit heeft jouw stukje verhaal nog niet, denk eraan bij je volgende stukjes die je plaatst.
een tweede opmerking, het is geen houte, maar houten vloer Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:45

Zie de post van A_Lette. Daarom gaat dit topic op slot. Lachen