eigencommentaar: soms iets overbelicht, maar vind het niet storend!
graag fototechnisch commentaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

.

Butterfly14 schreef:Je hebt de onderkant zeker weggelaten om menselijke bindingen te verdoezelen?
Persoonlijk stoor ik me wel aan de overbelichte snavel, en de achtergrond lijkt wat bewogen. Maar, hij springt er zo uit, dat dat pas opvalt als je de foto beter gaat bekijken.
Wat een prachtige kleur vleugel heeft hij!
Oja, ligt het aan mijn beeldscherm, of is vooral de borst paarsachtig?

) is dat het karakter super goed naar voren komt. Beetje moeilijk om uit te leggen; het is een hele open foto.

Myra schreef:Wat ik erg mooi vind van deze foto (en dit klinkt misschien wat leuterig) is dat het karakter super goed naar voren komt. Beetje moeilijk om uit te leggen; het is een hele open foto.
Door de kleuren is de achtergrond erg druk en de aandacht ligt niet helemaal bij de vogen; vlakverdeling zou je dus wat kunnen veranderen.
Maar eigenlijk juist omdat hij een beetje in de achtergrond 'mengt' vind ik het eenhele gave foto.

LoveLeandro schreef:mooie foto!
maar de overbelichting stoort mij wel een beetje en heb je er dichtbij gestaan? want het lijkt net of je niet helemaal hebt ingezoomd, waardoor hij iets is vervormd..
Urbann schreef:LoveLeandro schreef:mooie foto!
maar de overbelichting stoort mij wel een beetje en heb je er dichtbij gestaan? want het lijkt net of je niet helemaal hebt ingezoomd, waardoor hij iets is vervormd..
ik heb hem niet ingezoomd we stonden ernaast, je kon hem aaien enzo
Urbann schreef:wat bedoel je precies met vervormd ?
Urbann schreef:Myra schreef:Wat ik erg mooi vind van deze foto (en dit klinkt misschien wat leuterig) is dat het karakter super goed naar voren komt. Beetje moeilijk om uit te leggen; het is een hele open foto.
Door de kleuren is de achtergrond erg druk en de aandacht ligt niet helemaal bij de vogen; vlakverdeling zou je dus wat kunnen veranderen.
Maar eigenlijk juist omdat hij een beetje in de achtergrond 'mengt' vind ik het eenhele gave foto.
Aan de achtergrond kan ik niks doen, ik kan moeilijk tegen die man zegge" kom even mee naar een andere plek" hahah
Bedankt voor de reacties