_Silvia schreef:Graag fototechnisch commentaar.
Ok, wat commentaar dan:
1. de onscherpte in het flesje is wat storend. Bladeren en sprietjes voor het flesje nemen wat beeld weg, maar is niet zo storend. Misschien ietsje hoger nemen.
2. Ik mis achtergrond. Met een stukje achtergrond kun je een beeld krijgen van diepte e.d., maar op deze foto niet. De foto van dichterbij maken was mooier geweest denk ik. Misschien iets meer contrast zodat de killer-spider wat meer tot zijn recht komt
3. Nette foto, alleen mist iets scherpte
4. Euh, no commente 
5. Mooi project, alleen de spiegelingen zijn teveel. Met maar 1 spiegeling van licht was het mooier geweest denk ik.
6. Mooie foto. Ik heb iets met bospaden en wegen waar de bomen overheen groeien. Levert altijd mooie plaatjes op. Zo ook deze
Wel één klein puntje van kritiek. De onscherpte vooraan is te aanwezig omdat de zon daar nu zo fel op het pad schijnt. Als je er even naar kijkt doet het pijn aan je ogen
7. Mooie compositie. Weinig op aan te merken eigenlijk. Als ik echt wat wil miepen mis ik wat diepte/perspectief, maar dat is mierenneukerij...
8. Hahaha, leuke foto. Jammer dat er nog een ander stukje mens op staat, maar leuke spontane foto. Alleen iets onscherp...
9. Mooie foto. Alleen het wazige takje linksvoor is minder. Stoort ietwat. Verder mooie lucht met mooie scherpe takken enzo. Niks mis mee.
10. Leuk clubje ganzen. Jammer dat het hele clubje er net niet op staat. Misschien leuk om één gans tegen een leuke achtergrond te fotograferen.
Dit lijkt allemaal zeikerij, maar het is als opbouwende kritiek bedoeld. Jij kan beter foto's maken dan ik, dus ik heb geen recht van spreken
Heel veel plezier met je camera Silvia en nog betere foto's komen vanzelf als je je camera beter hebt leren kennen